6 Şubat 2013

Mutlaka Gidin! - Argos in Cappadocia


Hayat; kimi zaman kalbin çarparak, midende kelebekler uçuşarak uyanmaktır... Karşındaki senin mi değil mi bilmeden öylece kurar durursun kafanda... Kolay değildir ama bu duygunun güzelliği seni öyle büyülemiştir ki hiç bitsin istemezsin... Her sabah şarkılarla güne başlar, her yerde o varmışçasına kendine çekidüzen verirsin!:) 

Ben kolay kolay aşık olmam! Kalbimin aklımla çatıştığı ilk dakikada vazgeçerim duygularımdan... İçimi saran duygular bir anda düşmanım olur, sessiz ve derinden öldürürüm teker teker! Tam bu sırada karşıdaki bir şey yapmaz, beni durduracak bir çığlık atmazsa kalp çarpıntılarım yavaş yavaş azalır, kelebekler birer birer terk eder huzur dolu ortamlarını!;) 

Böyle bir halde gittim ben Kapadokya'ya iki sene önce... Argos bir rüya, Kapadokya o rüyada bir cennet! 
Manzarası, personeli, odalarındaki şömineler, kahvaltı salonu o kadar romantik ki size anlatamam! 

Ghost Rider (Hayalet Sürücü) filmi çekimleri sırasında Nicholas Cage'in de bu oteli tercih ettiğini belirtmek isterim!;) Aynı zamanda gitmesek de onun ruhunu hep hissettim şömine başında kahvemi yudumlarken... :) 



 Hala Sevgililer Günü'nde ne yapacağınıza karar vermediyseniz alın sevdiğinizi gidin bu otele! Pişman olmayacaksınız ve her zamanki gibi bana dua edeceksiniz! ;) 




İletişim Bilgileri İçin: http://argosincappadocia.com/TR/

Hiç yorum yok: