20 Aralık 2013

Burcu'nun Diyet Macerası!-1 :)

Yaklaşık 6 aydır sürekli yiyorum...! Diyete başlayalım diye size yazarken, diyetisyenim Serap Tolaz'a giderken hep aklım yemekteydi. O yüzden de bir türlü sistemli bir yeme düzenine geçemedim. 
Benzinciye gittiğimde bile ödeme noktasındaki Milka'larla yakinen ilgilendim. İş yerinin yakınında açılan restoranın menüsündeki her yemeği denedim. Akşamları eve gittiğimde bitkisel çayın yanında paket paket kurabiye yedim! :) 
Anlayacağınız, geri dönüşü olmayan bir yolda hızla ilerliyordum. Derken... 
Victoria's Secret defilesinden fotoğraflar basında dolaşmaya başladı. 

Ben de bunalıma girdim! :) 
Şaka şaka...İlk hedefim güzellik olmadığı için bu tarz şeylere çok takılmadım... 
Ama pantolonlarım dar gelince canım sıkılmaya başladı ve Serap ile kahve içerken bir karar verdim. "Yarın sana geliyorum!" dedim. İnanmaz gözlerle bana baktı. :) (Dikkat edin rejim kararımı bile bir şeyler yer içerken veriyorum çok romantik!) 
Gözlerimi fal taşı gibi açtım. "Bak göreceksin, bu sefer gerçekten başlıyorum!" dedim.
Yaklaşık 7 gündür diyetteyim! :) 
Ve tam 2.5 kilo gitti! :) 
Hem de yağdan... 
E sizinle paylaşmadan giden kilonun bile tadı çıkmıyor... ;)

Hadi ne dersiniz? Sizinle bir yazı dizisi yapalım beraber zayıflayalım, gülelim, kendimizle dalga geçelim... ;)


BİRİNCİ HAFTA

1.Liste:

Sabah:
1 Greyfurt+1 Portakal suyu+1 kibrit kutusu peynir

Ara:
10 Çiğ Badem

Öğlen:
120-150 gr Et
Domates (Pul Biber+Kekik+Nar Ekşisi)

Ara:
Ayva (Tarçınlı) 

Akşam:
120-150 gr Et
Yoğurt (İçine dereotu+salatalık+pul biber)

Ara: 2-3 Adet Havuç

2. Liste:
Sabah: 
1 Greyfurt+1 Portakal suyu+1 kibrit kutusu peynir

Ara:
10 Badem

Öğlen:
120-150 gr Et
1 Kase Çorba

Ara:
Ayva (Tarçınlı)

Akşam:
1 Kase Yoğurt İçine 3-4 kaşık yulaf ezmesi
1 muz
Tarçın
3-4 Ceviz İçi 

Ara:
2-3 adet Havuç 

Yağ Yakan Bitkisel Çay: 
1 lt suya;
1 adet elma
3-4 adet karanfil
1 adet tarçın
kaynatıp
1 tutam kiraz sapı
1 tutam at kuyruğu
1 tutam yasemin çayı
1 poşet form çayı
3-4 dilim limon ile demleyin! ;)

Not: Gün içerisinde istediğiniz kadar ayva serbest! (üzerine tarçın koyun kan şekerimizi düzenlesin diye)
Günde 3-4 bardak bitkisel çay içelim...
Günde 4 Hurma hakkınız var ve bitkisel çay ile çok iyi gidiyor! ;) 
Yukarıdaki diyetleri 1 gün arayla yapalım...
Veee mutlu mesut 1 hafta geçirelim! ;)
Bana istediğiniz kadar yazabilirsiniz, memnuniyetle cevaplarım... Çünkü sizden 1 hafta ilerdeyim. Kendimi kobay yaptım, yemiyorum gündüz gece! =)





5 yorum:

Adsız dedi ki...

Ekmek yiyor musun

yasamintatlari dedi ki...

Hayıııııır! ;)

Unknown dedi ki...

merhaba bende kilolarımdan kurtulmak ıstuyorum ama olmuyor.dogumdan sonra veremedım bır turlu dıyetısyeninize gıtmek ısterım.

yasamintatlari dedi ki...

Merhaba Mesude Hanım,
Serap Hanıma http://seraptolaz.com/
adresinden ulaşabilirsiniz ;)
Sevgilerimle.

Adsız dedi ki...

1 gun 1.listeyi ertesi gun 2. listeyi mi uyguluyorsunuz? bide ara ogunleriniz hangi saatlerde oluyor?