4 Ağustos 2012

GENÇ KIZLAR İÇİN YAZ TRENDLERİ ;)

12-20 yaşındaki kızlar için yazın trendlerini yazmak istiyordum ne zamandır... Aile gibisi yok derler ya ;) 12 yaşındaki güzeller güzeli kuzenim Elif yardımıma koştu hemen... Bana sürpriz yapıp hazırladığı yazıyı bir solukta okuyacağınızdan eminim... ;) 


Merhaba =) Ben elif.  12 yaşında bir kızım ve ben de birçok genç kız gibi modaya düşkünüm. Tercih ettiğim markalar:
* BURBERRY
* ZARA

* GAP

* B&G STORE

* RALPH LAUREN

* LACOSTE

Ama marka takıntım yok. Çünkü moda diyince illa bir markanın kafanızda düşünce bulutları oluşturmasına gerek yok. Ben benim yaşıtım kızların modayı bir marka takıntısı haline getirdiklerini görüyorum... Ben beğendiğimi, hoşuma giden şeyi giymeyi seviyorum. Dolabımda özellikle değişik tasarımlı giysiler bulunur, nereden olduğu o kadar da önemli değildir.

YAZ 2012 TRENDLERİ: 

Bu yaz renkler caddeleri, sokakları istila etmiş durumda. Her yer rengarenk... Her renk mini kot şortu çeşitli modelleriyle görebilirsiniz çevrenizde. Pembesinden tutun yeşiline, yeşilinden tutun laciverdine kadar birçok renk giyiliyor. Ama dikkatinizi çekerim hepsi mini. Kaykay yapanlar, bakkala, markete gidenler bile mini renkli kot şort tercih ediyor dışarı çıkarken. Bu tercihin nedeni genç kızlarda özellikle yaz dönemlerinde bir sıcaklama bir hararet oluyor. Tek nedeni bu değil tabi bir de hava atması var bu işin =) Haydi inceleyelim;)








Eveett son olarak ise bu yazın kralı Ray-ban gözlükler dünyayı sarmış durumda. Çoğu gözlükçü  Ray-Ban gözlük satarak satışlarının %50 arttığını iddia ediyor. Genç kızların %97’sinde bu gözlükler öne çıkmış vaziyette. Fakat çoğu kişi Ray-Ban gözlüklerinin orijinalini almak yerine sahtesini ucuz olduğu için tercih ediyor. Orijinalini satan satıcıların bundan pek memnun olduğu söylenemez. Gerçek şu ki sahte Ray Ban takan gençlerin %70’inde göz bozukluğu çıktı. Bunun nedeni sahte gözlük camlarında güneşten koruyucu tabakanın yer almaması ve plastikten yapılmış olması...  Bu yüzden bir Ray-Ban alacaksanız kesinlikle orijinal almalısınız yoksa gözünüz bozulursa sorumlusu ben değilim... Elif bizi önceden uyarmıştı dersiniz  =) Haydi inceleyelim;






Yaz bitmeden trendleri yakalamak için size ip uçları verdim... Umarım faydalı olur... =)  İyi tatiller ;) 
Bu güzel blogda yazımı paylaştığı için Burcu Çeşit'e çok teşekkür ederim ;=) 

10 yorum:

Pelin dedi ki...

Ayy cok tatli bir kiz bu masallah... :)

Fatma dedi ki...

Cok guzel bi yazıı :) gercekten hakli ...

Beste dedi ki...

Merhaba ben beste :) harika bir yazi olmus arkadasim elifi coook tebrik ediyorumm ... :) gercekten genc kizlarin trendlerini yakalamis bu yaziya bayildim ayrica fotografi da cok guzel :)

SE dedi ki...

Cok tatli bir kiz masallah ALLAH nazardan saklasin...

Feyza dedi ki...

O kot şortlara bayildim.. Abercrombie heralde ? Kendi sitesine de girdim fakat bulamadim kalmamis herlade ama cidden cok moda :)

Dilara dedi ki...

Cok hoş .. ;)

Serap kara dedi ki...

Elifcigimi cok tebrik ediyorum... Basarilarinin devamini diliyorum tatlim

Hafsa poyrazli dedi ki...

İnanamiyorum gercekten sahte rayban kullandim 1 ay sonra gozlerimde agri hissettim yengeme soyledim beni doktora goturdu. Goz bozuklugu cikti inanamiyorum... Gercekten hakliydin elif :(

Selen akyuz dedi ki...

Oncelikle yasamin tatlari sitesini cok seviyorum .. Bu yazi da cok yakismis masallah cok renkli guzel ve duzgun bir metin olmuş basarilarinizin devamini temenni ediyorum.

Sinem arslanlı dedi ki...

Rayban lar konusunda cok hakli ayrica modayi da iyi takip ediyor olmali ki bu kadar dogru yorum yapabiliyor. Onun yasinda boyle yazilar yazabilmek kolay iş degil dogrusu. Kendisini tanimayi isterdim dogrusu. Olsun ben bu yaziyi okuyarak onu tanimis kadar oldum.insallah bu blogda baska yazilar da yazar okurum keyifle.Kisaca cok begendim burcu hanim elif'e selamlarimi iletirseniz cok memnun olurum ...
Sevgiler