2 Ağustos 2012

Burcu'dan Mektup Var ! =) NEREDESİN EY AŞK? =)

Gönüllerin, ruhların anlaştığı arkadaş sohbetini hiç bir şeye değişmem... Konu akar gider... Susarsın, düşünürsün, bir şeyler söyler gülersin... Öyle güzeldir ki... Böyle bir ortamdaydım dün akşam... İftarı yaptıktan sonra koyulaştı muhabbet... Ve konu her kız muhabbetinde olduğu gibi aşka geldi... Aşk ve aşkın türevleri konuşuldu... Ve çok sevdiğim bir arkadaşım başladı anlatmaya aşkı... Ben aşk kalmadı dedikçe... O var dedi... Ben hiç kimse yaşamıyor öyle şeyler dedikçe... Türk filmi tadında romantik komedi hikayeler anlatmaya başladı... O anlattıkça daldı gözlerim denize... Daldı da ne daldı... Dolunayın aksi ve ortamdaki müzik olayı daha da romantikleştirdi... Ayy dedim kalbim şu hikayelerle bile pır pır etti... Midemi kelebekler sardı... Tam o sırada restoranın mutfak kısmında bir tencere yere yuvarlandı... Sanki o bile etkilenmişti... Sanki onun bile içi titremişti Aşk geri mi döndü dünyaya diye... ;) 
Çünkü ben çok zamandır bıraktım aşkı... Birbirimize sırtı dönük iki yabancı gibi oturduk hep köşelerde... O, bensiz mutlu... Ben, onsuz mutlu... Yaşamaya alıştık bir bakıma... Aşkı ayaklara düşürdüklerinden beridir küsüm ben ona... Günübirlik ilişkileri yaşadıkça değerini kaybetti aşk... Karaborsada satmaya çalıştılar ama hep kötüler satın aldı... Onlar da hevesleri gidince bıraktılar aşkı bir başına... Yapma dedim... Onlara aldanma... Ama aşk yaşatılmayı öyle çok istedi ki hep inandı onlara, gitti peşlerinden... Şimdi, ben ve benim gibi gerçek aşk aşıkları küs aşka... Dönüp bakmaz olduk ona... Çünkü şizofren oldu aşk... Bedenlerde yaşattı kendini... Her gece başka bir beden kılığında gezdi gecelerde... Sevgiyi dışladı kendinden... Ahh... Ruhsuz yaşanır mı aşk? Yaşandı senelerce... 
İşte böyle arkadaşlar... =) Bu kadar karamsarken Burcu'nuz... Arkadaşımın anlattıkları içinde bir şeyleri canlandırdı sanki... Tekrar ayaklandı... Konuştu, anlaştı aşkla... Ve bir gün bir suretle gelirse karşısına... Onu tanımaya, hissetmeye söz verdi... Ama yine de bir şarkı döndü dolaştı diline.. Levent Yüksel'le beraber söylediler şarkıyı... Gelin siz de eşlik edin onlara, aşkı özleyenler...



1 yorum:

diLay dedi ki...

Ne kadar içten ve güzel bir yazı olmuş. Hislerime tercüman olmuşsun, dilerim ben de bir gün inanırım yeniden...