26 Ağustos 2012

Burcu'dan Mektup Vaar! :) - Ünlü olduuum! :)



Mikrofon bana uzatılmış, karşımda kamera, arkamda kameraya çıkmak için ittiren yurdum insanı ve ben... Bu anı unutmayın, şimdi size öncesini anlatacağım :)

Canım arkadaşım Sedef Gazioğlu, beni aradığında bayramın üçüncü günüydü ve ben İstinye Park kalabalığından bunalmış ortada dolanıyordum... "Bayramın kutlu olsuuun" diyen samimi sesini duyunca vücudumun tekrar enerji topladığını hissettim... Ve tüm şekerliğiyle başladı anlatmaya... Son sorusu can alıcıydı :) "Cumartesi maça gidelim mi Burcu? Kadınlara ve çocuklara bu maç... Çok güzel olur. Zaten seni de çok özledim..." diyordu telefondaki capcanlı sesiyle... Hiç düşünmeden "Tamam!" dedim.

Cumartesi maça gitmek için arabamı onun evinin önüne koydum... Ortaokuldaki canım sıra arkadaşımla aynı arabada yanyana Fener formalarıyla maça gidiyor olmamıza hem duygulanıp hem gülerken, Sedef "Burcu, hani bizim kanal var ya TV EM, spor muhabiri arkadaşım aradı canlı yayında yorum almak istiyormuş, sen de gelir misin?" dedi. Böyle şeylerden çekinen ben, Sedef'in rahatlatan, tılsımlı, capcanlı ruhu sayesinde yine düşünmeden "Eveet." dedim... ( Bu arada Sedef'in "bizim kanal" demesinin sebebi kendisi o kanalda çok başarılı bir program hazırlayıp sunuyor!) 


Maçı Fenerium Üstten izledik. Üstlerde olmanın bir faydası var her yeri rahatlıkla görüyorsun. Size biraz maçın atmosferini anlatıyım:

Ben böyle eğlenceli maç görmedim... Bu maç o kadınlar sayesinde kazanıldı ben size söyleyeyim! Kardeşim, bir dakika mı susmazlar... Her pozisyonda çığlık atıp seviniyorlar. Bizim kaleciye top geliyor mesela, sanki gol atmışız gibi bağırmaya başlıyorlar... Tam Sedef'le bir şey konuşuyorum... Ay kesin gol oluyor derken bir bakıyorum basit bir pozisyon varmış:) Erkeklerin izlediği maçlarda erkek seyirciler ortamı bazen o kadar geriyor ki ben bile ağzımdan kötü kelimeler kaçırabiliyorum sessizce :) 
Ama bu maç çok rahatlatıcıydı... Futbolcular da böyle rahat seyirci karşısında rahatladılar ve stressizce yendiler... Şaka şaka! Şimdi erkekler bana kızar ;)

Bir de gol olunca çok eğlenceli bir durum çıkıyor ortaya... Bütün kadınlar, ama hepsi kalkıp dans ediyorlar... Nasıl eğlenceli anlatamam :) Bir de sıcaktı ki... Kadın kadına hamam sefasına gelmişiz gibi hissettim! :) 

Bir ara "Aykut söyle, Alex nerede" tezahüratları yapıldı... İki dakika sonra, hemen üzerimizdeki kolonlardan bir ses gürledi... Kendimi, pazartesileri okul töreninde İstiklal Marşı sırasında konuşup gülmüşüm de müdür tarafından azarlanıyormuşum gibi hissettim... Bütün kadınlar şaşkın, sus pus oldu... Aziz Başkan konuşuyordu! :) Sonrasında, zaten anlaşılır herhangi bir tezahürat duymadım. Hiçbirimizin sesi korkudan dışarı çıkmıyordu ki! Hani annesinin "Cıssss" dediği şeye dokunurken yakalanan çocuklar var ya, öyle bir mahcubiyet vardı yüzümüzde...  :)

Maçtan 5 dakika önce çıkıp canlı yayın alanına gittik... Canlı yayına son 2 dakika dediler... Allah'ım bende heyecan yok... İşin komik tarafı ne diyeceğimi de bilmiyorum. Tek sorduğum "zayıf çıkıyor muyum?" oldu :) Bilinçaltı işte :) 

Yayını anlatmıyorum... Siz izleyin ve yorumlayın ;) 





Bu arada, can arkadaşım Sedef Gazioğlu'na hayatımda böyle güzel bir tecrübe yaşattığı ve ruhuma neşe kattığı için teşekkür ederim ;) 


2 yorum:

Adsız dedi ki...

Canımm dostum, asıl ben teşekkür ederim. Sayende çok keyifli vakit geçirdik...Senin bu güzel ve akıcı yazını okurken, eski anılar da canlandı durdu gözümde...Senin kalemin çok kuvvetli söyleyeyim...daha gidilecek çok maçımız ve de kazanılacak çok 3 puanlarımız var beraber...her zaman sevgiyleee

Sedef

İsimsiz dedi ki...

Harika bir yorumlama olmus masallaahh !!!! =D