26 Aralık 2013

Burcu'nun Diyet Macerası-2


Bir hafta diyetimizi yaptıııık... Herkes ne kadar kilo kaybetti? Yorumlarınızı bekliyorum! ;)
Bana gelince...
2. haftamda azimle diyetime devam ettim! 
Ve bugün diyetisyenim Serap Tolaz'ın kapısını çaldım, çıktım tartıya! Yine 1 kg yağdan gittiğini görünce hafif danslar eşliğinde oturdum karşısına! =)
Bu diyetin en önemli kısmı hafta boyunca gün aşırı yapmamız gereken direnç kırma diyeti... 

İşte yağ yaktıran direnç kırma diyeti: 

Sabah: 1 Portakal+ 1 Greyfurt (suyu)
Ara: 10 badem
Öğlen: 1 Çorba+ 1 dilim dil peyniri
Ara: Ayva
Akşam: 1 Çorba+ 1 dilim peyniri
Gece: 2 havuç 

Acıktığınız zaman hedefinize odaklanın... Y'esem de yemesem de 1 hafta geçecek' diyerek, 1 haftanın sonunda kilo verdiğinizde kendinizi ne kadar iyi hissedeceğinizi düşünün! ;)
Eğer bu sizi etkilemediyse, 'amaan dünyaya bir kere geliyorum!' diyorsanız şu hemen kendinizi çimdikleyin! Kendinize gelin! :) 
Gidin mağazalarda dolaşın, en beğendiğiniz pantolonlara bakın, gerekirse deneyin ve onun içine girmeyi hedef koyun... 
Unutmayın, 1 Mart itibariyle herkes tutuşup mucize diyetler ararken siz etrafta incecik dolanıyor olacaksınız! ;) 

Sevgilerimle, 
Burcu =)

3 yorum:

ebush dedi ki...

Harikasın!!

ebush dedi ki...

Muhteşem bir diet.. ben 2 kilo verdim.. çok saolun.. suanda tarçınlı ayvamı yiyorum sevgiler

PAMİR dedi ki...

çorba tarifi varmı herhangi biri olurmu?