18 Eylül 2012

GİDİN!- BOZCAADA RENGİGÜL KONUKEVİ ;)

Bozcaada'ya uzun zamandır gitmek istiyorum. Bir kere git aşık olacaksın diyenler o kadar çok ki, ben de başladım butik otel araştırmaya. Kime sorduysam herkes beni Rengigül Konukevi'ne yönlendirdi. Eğer bu hafta son anda bir işimiz çıkmasaydı gidecektim. Bir iki hafta ertelesem de gelişimi telefonda görüştüğüm sımsıcak sahibi Özcan Hanım ve Bozcaada beni bekleyin, çok yakında geleceğimdir! :) 


1876 yılında inşa edilmiş bir Rum eviymiş burası. Birinci Dünya Savaşı'nda karargah olarak kullanılmış. Bu şirin mi şirin işletmenin konukevinde 6 oda, galeri süitte 2 oda varmış ve her oda farklı şekilde dizayn edilmiş. Bir kocaman bir bahçesi varmıış ;) 




Ev sahibi Özcan Germiyanoğlu uzun seneler Almanya'da pedagog olarak çalışmış. Döndüğünde Bozcaada'ya taşınmış ve burada bir de sanat galerisi açmış. Evinde yüzlerce resim varmış.


Aktiviteler: Yürüyüş + Bisiklet 

Veee anladığım kadarıyla muhteşem bir kahvaltısı vaar :) Anlata anlata bitiremiyorlar. Gidebilirsem inşallah size hem Bozcaada ve hem Rengigül Konukevi hakkında daha ayrıntılı bilgiler vereceğim. Şimdilik bununla yetinelim! ;) 








4 yorum:

Adsız dedi ki...

Rengigül Bozcaada'nın Sarayı ,Sevgili Özcan Hanım'da Kraliçesidir.Ülkenin ve dünyanın dört bir yanından gelen konukları zerafet,şıklık,nostalji ve büyük bir misafirperverlikle ağırlar.
Oradan öyle güzel ayrılırsınız ki her yıl tekrar tekrar gidersiniz bizim gibi:)Özcan Hanım İyİ kİ VAR:)

Özer Utku dedi ki...

Çok güzel yermiş. Bozcaada bence Türkiye'nin en kültürel anlamda renkli adası. Mutlaka gidilmesi gereken bir yer. Bir defa gittim ve büyülendim. Bozcaada gezi notlarımı burada bende paylaştım. Güzel bilgiler için çok teşekkürler.

PAMİR dedi ki...

çok gittim ama bilmiyordum tam yer tarifi varmı? veya web sitesi)))

yasamintatlari dedi ki...

http://rengigul.net/