8 Eylül 2012

GİDİN! - BIG CHEFS TARABYA ;-)



Big Chefs 14. şubesini temmuz ayında eski Tarabya Plajı'nda açtı... 2000 metrekarelik bu muhteşem alana girdiğim an aşık oldum... Ve hemen sizler için resimler çekindim :) "BIG in the Bar" konseptiyle ilk defa karşımıza çıkan Big Chefs, konuklara aynı zamanda bar ve lounge alanında keyifli saatler ve leziz yemekler sunuyor... 

Haydi gelin beraber bakalım içeriye ;)



Gördüğünüz gibi oldukça mesudum :) Oraya gitmeme vesile olan aile bireylerime de ayrıca şükranlarımı sunuyorum;) 


İşaret ettiğim yer manzara ;) Ve gördüğünüz gibi çook güzel :)


İşte bar ve lounge bölümü :) Ne kadar harika değil mi? Hem dekorasyon, hem rahat koltukları insanı evinde hissettiriyor... 



Bilirsiniz, İstanbul'un soğuklarında hepimiz donarız. Ve sımsıcak bir yer ararız arkadaşlarımızla buluşup hasret giderebileceğimiz... Bana güvenin! Burası hem yaz sıcağından bunalmış gönlünüze soğuk su serper, hem de kış günlerinde içinizi ısıtır. ;)


Size bir tavsiye... Pazar günü nereye gitsem diye düşünüyorsanız... Hep aynı yere gidiyoruz artık sıkıldık diyorsanız... Önerime kulak verin ve Big Chefs Tarabya'ya gidin ;) Pişman olmayacaksınız! ;)




Hiç yorum yok: