19 Ekim 2012

MADAM KOKET ORGANİZASYON! :)

Bu hafta içi sırf sizler için Anadolu Yakası'na gittim. Çünkü kurulduğu seneden beri kulaktan kulağa çığ gibi büyüyerek bugünlere gelen bir organizasyon şirketi vardı ve size hemen tanıtmalıydım. Madam Koket, yani Zerrin Gündüz Yurtseven kapıda karşıladı beni... :) 

Resimler çekindik, eğlendik, konuştuk, çay içtik... Beni bir saatte bu kadar mutlu eden bir kızın organizasyon işinde bu denli başarılı olmasına şaşmamalı dedim içimden. :) 



Zerrin Gündüz Yurtseven internet sitesinde şöyle tanıtılıyor. O kadar doğru ki direkt koyuyorum buraya ;)


"Çok neşelidir! İnsanın içini ısıtan gülümsemesi gerçekten değer verdiğini hemen hissettirir. Kurtludur, organizasyonların insanıdır ve zevkli işler yapmaktan aldığı keyif gözlerinden okunur. En önemli meziyeti aşıladığı güven duygusudur, her şeyi onun ellerine bırakırsınız; bilirsiniz ki her şey mükemmel olacak."

Bu kelimelerle anlatır ilk müşterisi Zerrin'i...

Sabancı Ünivesitesi'ni 4 yıldan kısa zamanda tamamlayan Zerrin Gündüz Yurtseven, aynı zamanda İstanbul Devlet Konservatuvarında yarı zamanlı piyano eğitimi aldı. Sonrasında Amerika' da yüksek lisansını tamamladı ve 3 yıl boyunca profesyonel hayatına "Headhunter" olarak devam etti.

İçinde bir türlü susturamadığı organizasyon dürtüsünü ve becerilerini etraftan gelen talepler doğrultusunda "Madam Koket Organizasyon" çatısında topladı ve en büyük hobisini mesleğe dönüştürdü.


Caddebostan'da öyle şirin, öyle güzel bir ofisi var ki anlatamam... Adresi: 

Bağdat Caddesi İskele Sokak No:30/2 Caddebostan İSTANBUL




Peki Madam Koket neler yapıyor? 

ORGANİZASYON


■ Söz, Nişan, Kına, Düğün, Sünnet
■ Baby Shower, Vaftiz Töreni,
■ Yıl dönümü Kutlaması, Yaş günü Partisi, Açılış, Gala Yemeği,
■ Kurumsal Şirket Yemeği, Yılbaşı Yemeği, 
■ Mezuniyet Töreni,
■ Hosteslik Hizmeti, L.C.V Takibi,
■ Davetiye Tasarımı ve Hattat ile Yazımı,
■ Size Özel Hediye Alternatifleri ve Konsept Tasarımlar,
■ Barkovizyon Sunumu.

DEKORASYON

■ Masa/Sandalye Temini ve Giydirme,
■ Çiçek Süsleme, Şamdan Dekorasyonu, Işıklandırma,
■ Peçete, Peçetelik, Masa Kartları, Anı Köşesi,
■ Sahne ve Podyum Kurulumu ve Sahne Arkası Tasarımı.


Zerrin Gündüz Yurtseven'e misafirperverliğinden dolayı çok teşekkür ediyorum.  Daha fazla bilgi almak istersiniz diye sizi internet sitesine yönlendiriyorum! :) 

http://www.madamkoket.com/

Hiç yorum yok: