12 Ağustos 2012

BAYRAM TATİLİNDE ve YAZIN SON GÜNLERİNDE NEREYE GİDELİM? ÖNERİLERİM VAAR ;-) 1

Sevgili takipçilerim, ramazan nasıl da çabuk geçti... İnanamadım vallahi... E bayram geldi ve kimimizin daha programı bile yok... Ağzımıza bal çalar gibi yapıp kaçan yaz mevsiminin son günlerinin tadı nerelerde çıkar? 
İşte size ilk önerim! ;) 

MARMARİS, ELEGANCE HOTEL: 

Bu otel favori otelim... Gidip görünce sizin de favoriniz olacağından eminim... Hiç Marmaris'te güneşin batışını, ayın hızlı, telaşlı ve muhteşem doğuşunu izlediniz mi? Elegance Hotel, öyle bir otel ki... Doğa harikası Marmaris'in güzelliklerini ortaya çıkarırken, size hayatınızın en güzel filmini çevirme şansını veriyor... Kendinizi öyle uzakta, öyle dingin hissediyorsunuz ki hayata farklı bir gözle bakmaya başlıyorsunuz... 


Elegance Hotel'de 5 restoran, 5 bar ve 2 açık yüzme havuzu bulunuyor... İster dünya üzerindeki en romantik iskelede güneşlenir ve denize girersiniz, ister diğer iki havuzu kullanarak yazın tadını çıkarırsınız... Bu otel size çok seçenek sunuyor! =) 



Kondisyonumu kaybetmeyim derseniz Fitness Center emrinizde...
Yok ben zaten çok yorgunum gevşemek istiyorum derseniz SPA'sı harika... 


Size bir tavsiyem vaaar! =) Mutlaka denizin üstündeki muazzam manzarasıyla dünyanın en güzel yüzen iskelesinde yemek yiyin... Kendinizi ultra lüks bir geminin içinde hissedeceksiniz... Lezzetli yemekler ve canlı müzik de eklenince bulutların üzerinde bir akşam geçireceksiniz! ;) 


Otel odaları pastel renklerde, hoş bir şekilde dekore edilmiş... Her odada kanepeli oturma alanı, balkon ve uydu TV bulunmakta ;) 






Peki bu otelde ne gibi aktiviteler var ?

Sauna, 
Fitness Merkezi, 
Oyun Odası, 
Solaryum, 
Spa & Sağlık Merkezi, 
Masaj, 
Çocuk Bahçesi, 
Bilardo, 
Masa Tenisi, 
Dart, 
Hidromasajlı Küvet, 
Türk Hamamı/Buhar Banyosu,
 Dalış, 
Açık Yüzme Havuzu (sezonluk)

ve su sporları ;) 


E hadi! Yazın tadını çıkarmaya !;)
Rezervasyon ve daha fazla bilgi için: 
http://www.elegancehotel.com/tr/Default.aspx#


Bir de müjde var ;) Facebook'ta ve Twitter'da Elegance Hotel'i takip eden kazanıyor... 

facebook: EleganceHotelsInternational
http://twitter.com/Elegance_Hotels

8 yorum:

E dedi ki...

Sevgili yasamin tatlari ekibi tavsiyenize uydum ve marmaris elegance otele gittim gordum 1 hafta kadar da kaldim. Gercekten muhtesem bir oteldi. Birdahaki sene 2 hafta kadr bir sure kalmayi dusunuyorum hizmet kalitesiyle temizligiyle imkanlariyla harika bir mekan. Denizin ustundeki iskelede ilk gun yemek yedim ve tum hafta orada yemeye karar verdim. Denizin ustunde canli
Muzik vardi ve yemekler harikaydi. Onundisinda gunum de cok guzel ve ozel gecti. B

Asli dedi ki...

İnternetten biraz daha arastirdim bu guzel oteli ve esimi de ikna ettim gitmeye :) bu sekilde gittik 3 gun kalacaktik normalde fakat o kadar memnun kaldikki 1 haftaya uzattik. Ucakla gittik marmarise ilk once ucak dalamana indi oradan bizi otelin ozel konforlu araci karsiladi ve cok rahat gittim kisaca burcu hanim dedigini kadar varmis :)

M dedi ki...

Maalesef gidecek zamanim yoktu. Fakat cok guzel bir otel oldugu belli. Ama gelecek sene icin dusunebilirim.

Dilruba kayan dedi ki...

Sayin yasamin tatlari ekibi oteli gercekten cok begendik. Ailemle de konustuk bu konuyu esim de onay verdi acaba rica etsem otelin kışın spa veya sauna gibi hizmetlerinden yararlaniliyor mu kış için acaba ogrenebilir misiniz?
En yakin zamanda Cevabinizi bekliyorum..
Saygilar...

Emel tekin dedi ki...

Kendim gitmedim fakat çok yakin bir akrabam gitmiş. Tavsiye ediyor gercekten. Ayrica gelecek yaz kizlarimi da gondermek istiyorum insallah...

yasamintatlari dedi ki...

SEVGİLİ Dilruba Hanım otel dört mevsim açık ;) Bütün hizmetler kışın da devam etmekte... Saunası ve Spa'sı muhteşem... Ruhunuz dinleniyor... İyi tatiller ;-)

Dilruba kayan dedi ki...

Çok teşekkürler ..

Elif =D dedi ki...

Otel cook guzel tum takipcilere tavsiye ediyorummm =D iyi tatilleeerrr !!!! =D