2 Ağustos 2012

"SİREN ERTAN ISTANBUL" PARFÜMÜYLE İLGİLİ HER ŞEY YAŞAMIN TATLARI'NDA...;)

Sevgili takipçilerim! Siren Ertan twitter'a şeref verdiği günden beri parfümüne ilgi hayli fazla... Twitter'da sürekli bu konuyla ilgili soru geliyor... Biz de kendisiyle düşündük taşındık, size bir güzellik yapalım dedik ;) Siren Ertan'la beraber yaptığımız röportajla yeni bilgileri harmanladık ve parfümüyle ilgili bilmek istediğiniz her şeyi cevapladık... İşte Siren Ertan'ın gözüyle parfümü "Siren Ertan Istanbul"! ;) 



"Parfümüm bence; modadan hoşlanan, ne istediğini bilen, aktif milenyum kadınına romantik, çekici ve muzip tatlar katacak."

Siren Ertan Istanbul parfümü nasıl doğdu?

Sekiz yılı aşkın süredir gece kıyafetlerimin tümünü, gündüz kıyafetlerimin büyük bir bölümünü, platformlu ayakkabılarım, tekne çantalarım gibi çeşitli aksesuarlarımı kendim yapıyorum. Benim için giydiğim kıyafetin etiketinde kendi adımın yazması o kadar büyük bir haz ki kendi parfümümü kullanmak da bir o kadar keyifli olacaktı. Ayrıca parfümün markamı desteklemek için çok doğru bir ürün olduğunu da düşünüyordum. On altı yaşımda okuduğum ve çok etkilendiğim Patrick Süskind’in o muazzam ‘Koku’ romanını da unutmamak lazım. Velhasıl tüm bu detaylar birleştiğinde markamın parfümünün olması ve artık benim için özel olan bir parfümü kullanmak hep aklımdaydı. Bana her konuda destek olan dostlarım, arkadaşlarım bu süreçte de hep yanımdaydı. Onlara buradan bir kez daha teşekkür etmek isterim!

Nasıl bir süreç geçirdiniz parfümünüzü yaratırken? Ne kadar sürdü çalışmalar?

Parfüm deyince bunun dünyadaki parfümerinin kalbi olan Fransa’nın Grasse bölgesinde üretilmesi en büyük olmazsa olmazımdı. Öyle de oldu. Hem esans, hem de ambalaj çalışması orada yapıldı. Önce esans çalışmasına giriştik. Esans, Expressions Parfumees firmasının değerli 'burun'ları ve benim iş birliğimle oluşturuldu. 


Nasıl bir koku oldu "Siren Ertan ISTANBUL"? 

Vermek istediğim sevgiyi, sıcaklığı, çekiciliği, kadınsılığı yansıtabilecek 'floral oriental' koku ailesini tercih ettik. Bir parfüm cilde sıkıldığında hep aynı kokuyu yaymaz. İlk sıkıldığı andaki kokusu ile bir iki saat sonraki yaydığı koku birbirinden farklıdır. Parfümün ilk sıkıldığında çıkan  alkollü kokuya tepe not, ciltte ısınıp aldığı kokuya orta not ve ciltte kalıcılaşan kokuya ise dip not denir.

Sizin parfümünüzün notları nasıl?

Esansın tepe notlarda; elma, incir gibi hafif meyve kokuları, orta notlarda; Madagaskar vanilya çiçeği, Grasse yasemini, Guaiac ağacı, Sedir ağacı, Patchouly gibi değerli ağaç kökleri, dip notlarda ise; amber, beyaz misk, karamel, rezene ve Sandal ağacı dikkat çekiyor.

Parfümün şişesi kadar ve ambalajı da çok şık. Seçiminizde neler etkili oldu?

Öncelikle parfümün 50 miligram yani orta boy bir çantaya rahatlıkla sığabilecek bir boy olmasını istedim. Sade bir şıklığı olması da bir diğer arzumdu. Tabi ilk parfümümün markamın kurumsal renginde olması da vazgeçilmezimdi. Şişenin ambalajının dışından gözükmesi fikrini de çok sevdim. Gerek çok geniş bir kitleye hitap eden kokusu, gerek görüntüsü, gerekse fiyatı ile parfümümün çok iyi de bir hediyelik olduğunu düşünüyorum.

Kullananlardan gelen tepkiler nasıl?

Kullanan insanların dile getirdiği özelliklerde iki söylem öne çıkıyor. Birincisi çok ama çok kalıcı olduğu, ikincisi ise sıktıktan bir süre sonra insana mutluluk veren bir yanı olduğu, tekrar koklama isteği yarattığı. Parfümüm bence; modadan hoşlanan, ne istediğini bilen, aktif milenyum kadınına romantik, çekici ve muzip tatlar katacak.


En önemli soruya gelelim =) Parfümünüzün fiyatı nedir ve nasıl ulaşabiliriz? 

175 TL. Parfüm şu an için İstinye Park, Nişantaşı, Akmerkez ve Kavaklıdere Beymen Mağazaları'nda, benim Abdi İpekçi'deki ofisimde ve Çeşme 7800'de satılıyor.  
Ama bir müjdem var! ;) Bu noktalara ulaşamayanları da düşündüm "Siren Ertan Istanbul" ana ofisi, havale ve kargo ücreti karşılığında ürünü adrese gönderme hizmeti de veriyorum.

Bu güzel bilgileri bize veren güzeller güzeli Siren Ertan'a çok teşekkür ediyorum ve haydi ne duruyoruz diyorum! ;) Bu arada ben de Siren Ertan'ın kalbinden gelen bu güzel kokuyu kullanıyorum ve kullandıkça çevremden çok güzel tepkiler alıyorum... =) 

Hiç yorum yok: