21 Ağustos 2012

AYAKLARDAKİ TREND :) - 2012 SONBAHAR-KIŞ ;)

Toms marka ayakkabılarla birlikte espadril modası hayatımıza tekrar girdi... Bu rahat ayakkabılar, bu sezon biraz şekil değiştirmiş şekilde çıkıyor karşımıza ;-) İşte karşınızda Lounge Slippers ve Lace-ups ; 



MIU MIU:

450 Euro


450 Euro


CHRISTIAN LOUBOUTIN:

380Euro

855 Euro

795 Euro

PRADA (LACE-UPS): 

890 Euro

750 Euro

390 Euro

390 Euro


ZARA: 

149.95 TRY

129.95 TRY

79.95 TRY 
KURU KAFA MODASI VAR ! HER YERDE ONLARI GÖRECEKSİNİZ... SAKIN KENDİNİZİ KORKU FİLMİNDE SANMAYIN =)

79.95 TRY

119.95 TRY 

İşte size her keseye uygun ayakkabı seçenekleri... Beğendiğimiz şeyleri daha uyguna mutlaka buluruz... Yeter ki o azim bizlerde olsun değil mi kızlaaar! ;-) 

Güzeller güzeli Siren Ertan'ın twitter'dan takipçilerine önerdiği bu ayakkabıyı da sizlerle paylaşmadan olmaz! ;-) 






1 yorum:

Yaldız dedi ki...

Cok şirin ve şık ayakkabilar.. Ozellikle miu miu markasina cok duskunumdur ve cok begendim bu modelleri de daha once hiç gormemistim :) ve hemen arabaya atlayip miu miu ya çevirdim direksiyonu okur okumaz bu metni :) ve bir çift aldim o pembe taşlilardan gercekten ayakta cok şık duruyor takipçilere tavsiye ediyorum... Burcu hanim ellerinize saglik .. :)