21 Ağustos 2012

BAYRAM SONRASI JET DİYET :)



Bayramda yedik de yedik hepimiz :) Çok da güzeldi... Yine olsa yine yerim diyenleri duyar gibiyim :) Ama pantolonlar biraz sıkıştırmaya mı başladı... Yüzünüzde karbonhidrat fazlalığından bir şişkinlik mi oluştu... Nereden mi biliyorum? Çünkü hepsini ben de yaşıyorum... =) 
Pazar gününe kadar güzel bir diyet uygulayıp vücudumuza daha oturmamış olan bu yağlardan kurtulmak istiyor muyuuuuz? EVEEEEET =) 
O zaman Beslenme Uzmanı Serap Tolaz'ın bizlere bayram şekeri olarak sunduğu bu 4 günlük diyeti yapalıııım ve pazar günü pantolonlarımızın içinde eskisi gibi rahat dolaşalım ;) Zaten hayatta yeterince üzülecek şey var... Kilo da bunlara eklenmesin diyor ve sözü Serap Tolaz'ın sihirli diyetine bırakıyorum :) 



2 GÜN


SABAH: Kornfleks (4-5 kaşık+ 1 bardak süt) 

ARA: 3 Adet Kuru Kayısı

ÖĞLEN: 3 Köfte kadar et + Domates söğüş

ARA: 1 porsiyon meyve ya da 2 top dondurma 

AKŞAM: 3 Köfte kadar et + 1 kase yoğurt

GECE: 1 porsiyon meyve 


2 GÜN 


SABAH: Kornfleks (4-5 kaşık + 1 bardak süt)

ARA: 1 porsiyon meyve


ÖĞLEN: Sebze Yemeği (7-8 kaşık) + Yoğurt


ARA: Yarım paket Kepekli Bisküvi


AKŞAM: Sebze Yemeği (7-8 kaşık) + Yoğurt


GECE: 1 porsiyon meyve



Herhangi bir sorunuz varsa ben burdayım :) Hemen Serap Hanım'a sorar cevabını yazarım... 

4 gün sonra görüşürüz ;-) 


2 yorum:

Çağla Türker dedi ki...

Ben bu diyeti uyguladım ama etkisini gördüm acaba bir hafta sonra tekrar uygulayabilirmiyim ? Cevabınızı bekliyorum.

yasamintatlari dedi ki...

Tabiki Çağla Hanım ;-) Tebrik ederim sizi... Darısı bu hafta benim başıma ;)