17 Eylül 2012

EMEL ACAR RÖPORTAJIM :)



Emel Acar kimdir? Birkaç cümleyle sizi sizden dinleyelim…
Yoğun iş temposunda çalışan ve çalışmayı seven, düzenli, programlı biriyim. Tabi iş dışında evinde de çocuklarıyla ilgilenen anneyim. :) Bu yüzden günlerim çok yoğun geçiyor. 

1993 yılında Türkiye 2. Güzeli seçildiniz. Güzellik yarışmalarını izlerken, güzeller heyecanlı bir şekilde sahnede yürürken ne hissediyorsunuz?
Her zaman seyrediyorum ve eski günlerim aklıma geliyor. Onların heyecanını ekran başından bile hissedebiliyorum. 

Türkiye’de güzel ve başarılı bir kadın olmak avantaj mı dezavantaj mı?
Bence avantajları daha fazla. 

Emel Acar modayla ilk ne zaman ilgilenmeye başladı?
Belki çok klasik olacak ama bu benim çocukluktan beri içimde olan bir şey... Lise eğitimimi de moda üzerine almıştım zaten. 

İlham aldığınız modacılar kimler?
Balmain ve Yıldırım Mayruk. 

Bir defilenizde Yıldırım Mayruk sizi ayakta alkışladı.  O an ne hissetiniz?

Çok heyecanlandım ve gururlandım. 

Size göre Türkiye’nin en şık giyinen kadınları kimler?
Ajda Pekkan ve Gül Gölge... İkisinin de tarzlarını çok beğeniyorum. 

Bir kıyafeti tamamlayan olmazsa olmaz aksesuarınız?
Kolye, bilezik, küpe... Kıyafetime uygun hangi aksesuarım varsa onu mutlaka kullanırım çünkü kıyafete ışıltı veriyor aksesuar. Ve ben de ışıltıyı çok severim. (Gülüyor...) 

Homestore’a Emel Acar eli değdiğinden beri her şey daha bir göz alıcı… Emel Acar markasının diğerlerinden farkı ne?
Homestore'a çok emek veriyorum, bunun da karşılığını alıyorum sanırım :) 

Peki Homestore’la ilgili hedefleriniz neler?
Daha çok mağaza açmak ve bayilik vermek. Böylece daha çok kişiye ulaşabilmek. 


Kendinizi 10 yıl sonra nerede, ne yaparken hayal ediyorsunuz?
Kırmızı halıda yürürken. (Gülüyor)

Televizyona gelirsek... Show Tv’deki “Baştan Yarat” programınızın içeriğini bizlerle paylaşır mısınız?
Bize başvurup daha bakımlı görünmek isteyen bayanlarla bir hafta zaman geçiriyoruz ve onların güzelliğini ortaya çıkaracak değişiklikler yapıyoruz. Dişçi, güzellik uzmanı, diyetisyen, kuaför hepsini birlikte ziyaret ediyoruz. Vücut biçimlerine göre hayatları boyunca yapabilecekleri pratik spor hareketlerini öğretiyoruz. Bir de onlara elbise tasarlıyorum. ;) 

Program hangi günler ve saatlerde yayınlanıyor?
Pazar günleri saat 13.00 

İnceliğini yıllardır koruyan nadir insanlardansınız. Hayran kalmamak elde değil. İnceliğinizin sırrı nedir?
Düzenli beslenen ve spor yapan biriyim. Sanırım bu yüzden inceliğimi koruyabiliyorum. 


“Yaşamın Tatları” takipçilerine vereceğiniz zayıflama tüyoları var mı?
Sonbaharda dışarıda yürüyüşlere çıksınlar ve tatlı yerine meyve tüketsinler ;)

Peki bazı insanlar ne kadar spor ve diyet de yapsalar kilo vücutlarında belli bir bölgeye toplanıyor. Mesela basenli bir kadın nasıl bir pantolon ve etekle basenlerini saklar?

Uzun elbiseler, bol rahat pantolonlar, uzun belli ve lastikli etekleri tavsiye ederim! 

Spor yapıyor musunuz? Haftada kaç gün?
Haftanın 3 günü hoca eşliğinde spor yapıyorum. Diğer günlerde de kardiyo yapmaya gayret ediyorum. 

Saçlarınız çok güzel.  Bakım sırlarınız var mı?
Kerastes ürünlerini kullanıyorum. Çok memnunum. 

Özel bir yere giderken hazırlanmanız ne kadar sürer? 


Maksimum 30 dakika. Gerçekten hızlı ve pratiğimdir.(Gülüyor) 

Kısa kısa: 


Favori yemeğiniz?
Bamya

Sizi ne mutlu eder?
Arkadaşlarımla sohbet

Ne duygulandırır?
Çocuklarımın başarısı 

En sevdiğiniz insan tipi?
Dürüst

En sevmediğiniz insan tipi?
Yalancı

Kaç bedensiniz?
38

Sizce evlilikteki başarının sırrı nedir?
Sabır

En sevdiğiniz slogan?
Amerika'yı tekrar keşfetmeye gerek yok! 

City’s alışveriş merkezine ne kadar sıklıkla gelirsiniz?
Ayda 2 kere

City’si nasıl buluyorsunuz?

Çok kaliteli ve klas bir alışveriş merkezi. 


Bu güzel röportaj için çok teşekkür ederim… Sizin gibi zarif, güzel, başarılı ve bir o kadar da mütevazı bir insanı tanımaktan çok memnun oldum ;) 


Hiç yorum yok: