1 Eylül 2012

HAÇİKO - The Loli Shop SOKAK HAYVANLARINA YARDIM KAMPANYASI ! ;)

Ben böyle değildim... Başka biriydim... Eksiktim, şimdi tamamlandım... Başka bir gözle bakıyorum çevreme, içim daha bir sevgi dolu... Cancan hayatıma girdiğinden beri ben başka biri oldum... Küçücük bir kedi insanı değiştirir mi? Değiştirir arkadaşlar... Minicikti eve geldiğinde hem de minicik... Hayvanları severim sanırdım... Ondan önce ben gerçekten sevmemişim ki bir hayvanı... Uzaktan, öylece izlemişim... Dışarıda, bir yerlerde onların üşüyebileceğini, aç ve susuz kalabileceğini ya da işkence gören hayvanlar olabileceğini düşünmez, hissetmezdim... Çünkü ben dışarıda böyle insanların varolduklarından da habersizdim. 



Cancan, bir kafede incecik sesiyle miyavlayıp kucağıma atladığında ve uyumaya başladığında anladım Allah'ın onu bana emanet ettiğini... Ne şans ama! Bunun bir şans, bir lütuf olduğunu bilmiyordum o zamanlar... Veterinere götürüp gerekli iğnelerini yaptırdım ve aldım eve getirdim... Öyle küçüktü ki, hemen halsiz düşüp uyuyordu... Veterinerin dediği gibi termofora sıcak su koydum, üzerine havlu sardım. Ve Cancan'ın yakınına koydum... İşte bu resim o günden ;)



Şirinliğe bakar mısınız... Melek gibi... O gün bugündür şunu anladım ki hayvan sahibi olmak da Allah'ın bir lütfu, o sevginin içinize yerleşmesi de... Çünkü evde bir hayvan dostunuz varsa eğer sizin bir gözünüz daha açılıyor sanki. Sokak hayvanlarıyla bile kontak halinde oluyorsunuz. Dışarıda ne var ne yok... Hepsi sizin dostunuz oluyor... Ve içiniz kalabalıklaşıyor... Gönlünüz genişliyor, bedeninize dar geliyor. 


Cancan şimdi kocamaan :) Ve cin gibi ;) Kapıları açıyor, oyunlar oynuyor... Onunla yaşam hiç bitmeyen bir eğlence gibi... Gözünüzde yaş evin içinde yürürken arkadan koşturup pati atıyor, gülümsüyorsunuz... Kahkahalarla gülerken etrafınızda size eşlik edercesine fır dönüyor... O bir dost... O bir minnoş... O şu anda arkamda "hadi artık uyuyalım" dercesine beni çağıran insansı varlık :) 

Cancan'ın ve benim sizlerden bir isteğim var... Sokak hayvanlarına yardım etmek istiyor, ama bir türlü ne yapacağınızı bilemiyorsanız... HAÇİKO bir yardım projesine daha imza atmış... Buyrun okuyun ve bize emanet yaratılan o müthiş varlıklara yardım edin... ;) 

Haçiko'nun internet sitesindeki yazıyı size aynen kopyalıyorum: 


KeMik ve pati motifli el yapımı şekerler, hayvanlara yardım amacıyla The Loli Shop tarafından özel olarak tasarlanmıştır.
İnternet sayfalarında satışa sunulan bu şekerlerden elde edilen bütün gelir, Haçiko aracılığıyla zorda kalan ve ihtiyacı olan bütün hayvanlar yararına kullanılacaktır. Yani siz bu lezzetli şekerleri yerken, zor durumda olan hayvanlara o çok ihtiyaç duydukları yardımı sağlamış olucaksınız!
Bu yardım projesi hakkında daha fazla bilgi almak için;
Alexandra Masis
0216 680 0365

0533 642 1464


13 yorum:

Utku dedi ki...

Kediniz inanilmaz tatli masallah...

Gokcen dedi ki...

Ayyyyy inanmiyorum harika bir kedi bu allah nazardan saklasinn .. :)

İrem s. dedi ki...

Tamam yardim edicem insallah arkadaslarima ve akrabalarima da soyledim yapicaz insallah yardimimizi ..

Seylan dedi ki...

Eger yavrusu olursa almayi cook ama cook isterimmm =D

Kedi sever :) dedi ki...

Valla kedinizi alip yanagindan opesim var oyyss cook tatlii <3

İsimsiz dedi ki...

Her zamanki gibi cok guzel bir metin..

yasamintatlari dedi ki...

Hepinize çok teşekkür ederim şeker insanlar ;-)
Kedim maalesef kısır o yüzden çocuğu olmayacak :(

Seylan dedi ki...

Aaaa olsun can can in varligi yeterr :)

Kedi sever dedi ki...

Kendi şekerligin canimm..

İrem.s dedi ki...

Sen de cok sekersin tatlimm!

Betul ıkbe dedi ki...

Cok akici bir yazi.

yasamintatlari dedi ki...

Çoook teşekkürler güzel yürekli takipçilerim ;-)

Elif dedi ki...

Cancani yeriimmm :)) <3