8 Eylül 2012

HOME STORE SONBAHAR-KIŞ 2012/ EMEL ACAR'IN SEÇTİKLERİ ;)

Bu muhteşem etek de Home Store yeni sezonundan ;)

Emel Acar ile yaz başında röportaj vesilesiyle tanıştım... Bu kadar rahat, komplekssiz, zarif ve güzel bir kadını tanımak beni mest etti! İlk defa boyu benden daha uzun biriyle karşılaştığım için de ayrıca mutlu oldum :) Kendisiyle röportajımızı bir sonraki çok yakında yayınlayacağım ve bir de müjde ! Sonbahar- kış sezonu çekimi yapmak ve mini bir röportaj daha yapmak için yine buluşacağız çok yakında ;) 
Emel Acar geçen gün twitter'da arkarkaya birbirinden güzel kıyafetler paylaştı... Ben de Homestore'un yeni sezonundan bu bir kaç parçayı sizinle paylaşmak istedim ;) 





Düz bir Tişört nasıl şıklaştırılır? İşte buyrun :) 




Zevkine çok güvendiğim bir arkadaşım geçen gün bana uzun ve ince gösteren kotlar olduğundan bahsetti. Ve hemen adresi verdi :) Home Store! Bu kotlar hem yabancı marka kotlara göre daha uygun, hem de gördüğünüz gibi renkleriyle cezbedici... Ben pembe ve yeşil arasında kararsız kaldım ;) 












Hırkalar sonbahar ve kış mevsiminin kurtarıcı parçaları... Hem havalı, hem de sıcak tutar... Home Store da bunu düşünerek süper hırkalar yapmış ;) Seçim sizin! =) 





Hiç yorum yok: