3 Ağustos 2012

GODIVA BAYRAM KOLEKSİYONU ;)



Benim için Godiva diyince akan sular durur... Diyetisyenime karşı duyduğum saygı ve ondan korkum Godiva'nın yanından geçerken kaybolur ;) Dalarım içeriye... Çikolata kokusunu içime çekmek bile rahatlatır o gün gerilmiş ruhumu... Meditasyon gibi... Çikolata ve ruhun huzuru inanılmaz bir kısır döngü ;) 


Yıllar önceydi... 15 yaşındaydım... Amerika'ya ilk ayak basışımdı... Christoph Colomb kadar heyecanlıydım... Yabancı dilim ilerlesin diye bir İngilizce kursuna yazdırdılar beni... Başladım gidip gelmeye... Orada benden 4 yaş büyük Amancaya diye Peru'lu bir arkadaşım oldu... Kızın hızlı hızlı İngilizce'si karşısında benim ağır aksak konuşmalarım görülmeye değerdi :) Meğerse kızın annesi Amerikalı'ymış sonradan öğrendim de rahatladım:) Yoksa yabancı dil serüvenim orada bitebilirdi :) 

Amancaya bir gün bana çok güzel bir çikolatacıdan bahsetti... Daha önce hayatımda hiç duymadığım bu çikolatacının adı Godiva'ydı ve New York'ta bilmem kaçıncı caddede kaçıncı sokaktaydı... Çok kolay yolumuzun üstü dedi... Biraz çekingen ama çikolata kelimesinin verdiği iştahla gittim... Mağazadan içeriye girdik... Amancaya, çikolatalardan birini seçti... Bu kadar mı dedim... Evet dedi bu öyle bir çikolata ki tadı damağında kalacak... O bir tane seçti diye ben de seçtim bir tane... Ve başladım yemeye... Ondan sonraki günler ayıp olmasın diye gizli gizli gidip paket olarak almaya başlamıştım :=) 

Anlayacağınız Godiva'ya olan tutkum yıllar önceye dayanır... O yüzden bir Türk markasının Godiva'yı satın aldığını duyduğumda havalara uçmuştum :) Annemin "Eyvaah... Bu kız yine kilo alacak..." diye yakındığını hatırlar gibiyim :) 



Hayatımın büyük aşkı Godiva, bayram için "Godiva for Istanbul" adında yepyeni bir koleksiyon oluşturdu... Hem şık hem lezzetli... Çikolata kutularının desenleri özenle seçilmiş... İstanbul desenleri görülmeye değer... Dolmabahçe ve Topkapı Sarayı'ndaki kaftanların desenleriyle bezenmiş kutular da var... 




Kutuları en sevdiğiniz çikolatalarla doldurabiliyorsunuz ;) 




Mesela yukarıda gördüğünüz kutular İstanbul Topkapı Sarayı'ndan esinlenerek yapılmış ;) 



Bayramda en lezzetli ve anlamlı çikolatalar Godiva'da sizleri bekliyor ;) Kaçırmayın derim... Ortadan kaybolduğumda bilin ki ben de oradayım ;) 


Hiç yorum yok: