16 Ekim 2012

Yeni Postlar Geliyooor! :)

Sevgili takipçilerim, 
Her yerde kol gezen bir virüs var. Adını "Ateşli Öksürükio" koyduğum bu muhteşem virüs beni de ele geçirdi. Ve 3 gündür o yüzden yeni yazı giremiyorum bloga. İnanın çok direndi narin (!) bedenim bu virüse. Çok istedim antibiyotiksiz hastalık atlamayı. Ama olmadı! Bunu da beceremedim! Hatta vücudumu bir vatana benzettim. Virüsleri de vatanı istila eden düşmanlar olarak düşündüm uzun süre. Uyardım onları zaman zaman. Eğer vatanı terk etmezseniz size tanklarla askerler gönderirim diye. Hatta bir kaç uçan virüsü yere indirdim diğer virüslere yardım taşırlar diye! Tamam tamam :) Suriye krizi bilinçaltımı çok etkilemişti ve savaş karşıtı beynim böyle bir senaryo uydurmuştu belli ki... 

Neyse... Sadede gelmekte fayda var canlar... 

Hastayım diye sürekli evde yattım sanmayın. Tam tersine sürekli sürttüm sizler için, hastalık süründürdü beni. :) Peki neler mi yaptım? 

İstanbul Moda Haftası defilelerini kaçırmadım, defilelere gittim, gördüm, beğendim. 

Bazılarına da dudak büktüm... 

"Monet'nin Bahçesi" sergisine gittim. Bahçenin kokusunu içime sindirdim. 

Veee... En bombası! Muhteşem bir röportaj yaptım. (söylemem! cumartesiyi, doğumgünümü bekleyin ;)) 

Anlayın yani değerinizi. ;) 

Bu akşam saat 21.30...

Moda Haftası'na tekrar gidiyoruz!

Hazır mısınız? Yaşamın Tatları'yla tekrar yaşamaya, nefes almaya, mikroplardan kurtulmaya (!) ! 

E o zaman... Akşam buluşalım, randevuya gecikmeyin oyarım! ;) 

Hiç yorum yok: