30 Ekim 2012

WTA: KAZANAN SERENA WILLIAMS! :)

WTA'nın son maçına gittim demeyeceğim:)
Çünkü yalanı hiç sevmem, siz takipçilerime asla söylemem... ;) 

Gerçekler: 
1)Maça son anda iptal olan tatilim nedeniyle gidemedim. İyi yerler hep kapılmıştı. :) 
2)Evden izledim. 
3)Arkadaşlarım Ümit ve Özge Arısoy'un maça gittiklerini duydum. Çiçeği burnunda evli çiftimizden rica ettim, sizler için süper resimler çektiler. ;) 

Haydi girelim salona, beraber izleyelim maçı... ;) 











Maçtan kısa kısa: 

Sezon final maçında Maria Sharapova'yla karşılaşan Williams, rakibini 6-4/6-3 geçerek şampiyonluğu elde etti. Salondaki seyircilerin oldukça coşkulu olduğu televizyondan bile fark ediliyordu. ;) 

Maçı 16410 kişi izledi. 

Ödül töreni sırasında konuşma yapan Binali Yıldırım ve Fatma Şahin ile İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş seyirciler tarafından ıslıklandı. (en kızdığım şey! birilerini protesto etmek isteyebiliriz ama bunun yeri asla tüm dünya tarafından izlenen bir ödül töreni olmamalı... Böyle güzel bir organizasyona gölge düşürmeye kimsenin hakkı yok. Siyaset başka spor başka!) 

Serena Williams kupayı aldıktan sonra verdiği röportajda şöyle konuştu:  “Bu kupayı kazanmayı çok istiyordum. Çok çok istiyordum. Sezonu bu zaferle bitirmem çok önemliydi. Bu yıl Wimbeldon ve US Open’ı kazandım, Olimpiyat’ı kazandım. Bir seri yakaladım. O yüzden bu şampiyonayı da kazanmak istiyordum.” (Ben de Maşallah demek istiyorum kendisine! :) )


Serena Williams 1 milyon 750 bin dolar, Maria Sharapova 890.000 dolar ödül kazandı. (güle güle harcasınlar;) )  


Maç boyunca Sharapova'nın çığlıklarına gıcık oldum. Ama maç sonunda aldığı kupanın sürahimsi hali beni o kadar güldürdü ki onu affettim!:) 

Şaka bir yana, iki büyük tenisçiyi ülkemizde ağırlamak, böyle güzel bir organizasyona ev sahipliği yapmak beni çok gururlandırdı. Emeği geçen herkese teşekkürler! ;=)


Hiç yorum yok: