28 Aralık 2013

2 Cellos Zorlu Center'daydı!

"Gidin ve onları canlı dinleyin, çünkü gerçekten hayret vericiler! 60'larda Jimmy Hendrix'in canlı performansından sonra bana bu kadar heyecan veren başka bir şey hatırlamıyorum."
                                                                                         Elton JOHN



Dün akşam Zorlu Psm'de iki müthiş adam izledim! Yakışıklı, komik ve harika müzik yapan adamları izlerken nefesimi tuttum... Gecenin sonunda bize bir sürpriz yapıp Tarkan'ın "Fındıkkıran" şarkısını da çaldılar! Mest olduk... :)
Kendimi bir ara ayakta dans ederken buldum! Hemen salona baktım, rahatladım... Zaten herkes bu iki adamın büyüsüne kapılmış dans ediyordu! ;)

Peki kim bu adamlar? 
Yetenekli genç Hırvat müzisyenler Luka Sulic ve Stjepan Hauser'den oluşan 2 Cellos, çello çalmaya yeni bir anlam getirdikleri yorumları ve farklı müzik türleri arasındaki sınırları aştıkları performanslarıyla kısa zamanda büyük kitlelerin hayranlığını kazandılar!

Michael Jackson'ın "Smooth Criminal" parçasına çelloyla yaptıkları coverı, Youtube'da yayınladıktan sonra sadece bir hafta içerisinde ikili bir sosyal medya fenomeni haline geldi,bu ün sayesinde Sony Masterworks ile albüm için anlaşma imzaladılar ve Elton John tarafından dünya turnesine davet edildiler. Bunun yanı sıra Red Hot Chili Peppers, George Michael and Leona Lewis ile birlikte performanslar sergilediler ve ikinci albümlerini "IN2ITION" Ocak 2013'de çıkardılar. Albümün prodüktörlüğünü, pek çok önemli sanatçının da prodüktörlüğünü üstlenmiş efsanevi yapımcı Bob Ezrin üstlendi. Bu albümde Elton John, Steve Vai, Lang Lang, Naya Rivera and Zucherro gibi önemli isimler konuk sanatçı olarak yer aldılar.

Bu iki yetenekli adam, dün hepimize unutulmayacak kadar güzel bir akşam yaşattılar... Zorlu Center'a böyle etkinlikleri ülkemize getirdikleri için müteşekkirim! ;) 

Hiç yorum yok: