13 Kasım 2014

GİYÇEK FOTOĞRAF STÜDYOSU!;)

Hahah sonunda bu da oldu! :) 30.yaş günümde sevgili teyzelerimin bana yaptığı sürprizin bir parçası olarak "Sultan" oldum... Bir ara öyle bir moda girdim ki "Bu akşam bilmem kimin başı vurula" diye emirler yağdırıyordum... :) Çok iyi stres attım! :)

Giyçek, nostaljik bir fotoğraf stüdyosu... Randevuyla çalışıyorlar ve çok profesyoneller! Bir o kadar da samimi... Bütün fotoğrafları kahkahalar eşliğinde çektik... Ve hayatımın en özel anları fotoğraflarla unutulmaz kılındı! 

Bir de bu güzel mekanın sahibinin Sabancı Üniversitesi mezunu Gözde Otman olduğunu duyunca okuldaşıma ve başarısına hayran kaldım! ;)

Galata'daki tarihi Doğan apartmanının altındaki bu özel mekana mutlaka gidin ve ölümsüz anlar yaşayın... ;) Tarihin eski sayfalarında dolaşın ve çok eğlenin...! 

Not: Ben ud çalarken kulaklarını tıkayan bu kulları gece boğdurdum! ;)
İletişim bilgileri: 

GİYÇEK Photo Studio 
Serdar-ı Ekrem Caddesi
Doğan Apartmanı
30/C Galata Beyoğlu
34425 İstanbul

+90 212 251 8181

+90 532 211 8181

info@giycek.com

Hiç yorum yok: