11 Kasım 2014

Ece Vahapoğlu ile Fit Menü!


Bu kız çok acayip! Ben her sabah yataktan erken kalkmak için debelenirken, gözlerimi açamazken, bir tarafımda pireler uçuşurken, Ece bana göre sabahın körü denilecek bir saatte daha hava aydınlanmadan, hatta horozlar ötmeden koşuya çıkıyor! =)
Ah diyorum tamam yorulmuştur... Sonra bir bakıyorum babasına sürpriz doğum günü düzenliyor... Yetmiyor bir toplantıya gidiyor, o da yetmiyor akşama sunuculuk yapıyor... 
Instagram'da takip edin, onun enerjisiyle motive olursunuz! ;)
Helal olsun sana Ece'cim...
Şimdi bir de yurt dışında maratonlarda dereceler alıp ülkemizi temsil ediyor...
Fit vücuduyla da harika görünüyor!;)
Geçen gün gidemediğim bir lansman yaptı yine bizim çalışkan arımız... 
Hardal Restoranları için fit menü hazırladı! ;) 
Gidemedim ama mutlaka yazmak istedim... Fit olmak için Ece'nin menüsünden yiyip Ece gibi yaşamak lazım! ;) 
Bir de Ece'nin "21 Günde İyi Hisset" kitabını okumak... ;)
Yaşamın Tatları olarak takibindeyiz Ece! ;)

Hiç yorum yok: