30 Mayıs 2012

Burcu'dan Mektup Var :)

Bence biz doğanın dengesiyle o kadar çok oynadık ki... Ne yapacağını şaşırdı... Mevsimler birbirine girdi...:) 
Bugün sabah bir telaş evden çıktım... Bir elimde Laptop çantam (ki kendisi hayli ağır), bir elimde kendi çantam (ağırlığı Laptop'la yarışır) koşturarak kuaförümün kapısından girdim... Röportaj için saçıma fön çektirdim... Kendime son derece güvenli bir şekilde kapıdan çıkıyordum ki... Bir de ne göreyim!!! Yağmur başlamış ve hava son derece soğuk... Eve gittim... Üstüme, yağmurlu ve esintili bir havada ne giyilirse onu giydim... Ve evin garajından çıktım... Bir de baktım hava günlük güneşlik... 
İşte bu yüzden güneşli bir havada kalın kıyafetlerle Nişantaşı'nda dolaşan birini gördüyseniz o bendim!!! :) 
Umut fakirin ekmeğidir ya... Ben de umuyorum artık hava bize oyun oynamayacak... Artık yaz bize naz yapmayacak... Ve biz bu pazar mutlulukla, üzerimizde havaya göre bir kıyafet (!), deniz kenarında, havanın tadını çıkarıyor olacağız :) 
Sevgiyle kalın,
Burcu ;) 

Not: Röportajı kiminle yaptığımı söylemedim farkındaysanız:) Çünkü size sürprizlerim var... Takipte kalın ;) 

Hiç yorum yok: