25 Mart 2013

Burcu'dan Mektup Var: New York New York! :)


Hava ayaz mı ayaz, ellerim ceplerimde, başımda komik mi komik bir şapka, i-podumdan yükselen şarkılar eşliğinde Hollywood yapımı bir filmin içindeyim sanki... Başrolde ben ve New York... 

New York... Aşık olduğum şehir! Hiç durmayan, hep akan bir zaman var orada sanki... Oradan oraya koşturan insanların arasında amaçsızca gizli kamera gibi gezinmek öyle zevkli ki... Hiç tanımadığınız, hayatlarınızın belki de hiç kesişmeyeceği o insanlara bakınca dünyanın ne kadar büyük, kendimin ne kadar küçük olduğunu hissederim hep!

Kafa mı boşaltmak istiyorsunuz? Çıkın Manhattan'da yürüyün! 5 dakika geçmeden şehrin sizi nasıl teselli ettiğini göreceksiniz... 

Size önceden söz verdiğim bir röportaj vardı hatırlıyor musunuz? :) İşte o büyük, sürpriz röportajı yapmaya gittim New York'a... Geri kalan zamanımda da hem gezdim, hem gözlemledim sizler için! 

Metropolitan'da süper bir sergi vardı mesela... Emperyonistlerin büyülü dünyasında dolaştım içim içime sığmayarak! Yalnızlığımın tadını çıkarırcasına doya doya baktım tablolara, ve sizin için resimler çektim! 

New York anılarıma, tavsiyelerime ve büyük röportaja hazır mısınız? 

Hadi gelin, yine her gün beraber gezelim New York'u! ;) 

Hiç yorum yok: