5 Mart 2013

Gizemli Röportaj Çok Yakında... ;)


Gizem Cünüş'ü daha önce yaptığım röportajdan hatırlarsınız.  Onun hikayesine beraber ortak olduk, duygulandık ve cesaretine hayran kaldık...

Ayşe Arman kalbi yumuşacık, yaptığı her şeyi aşkla harmanlayan, çılgın ve güzel kadın... 

Dün üçümüz Gizem'in okulu İstanbul Şehir Üniversitesi'nde buluştuk. Gizem ikimizi de okulun kapısında karşıladı. Gülümsediği zaman etrafa yaydığı sıcaklık sayesinde bir anda kalbim ısındı.

Süper bir röportaj oldu... İnşallah yarın okuyacağız! Gizem yarına kadar nasıl sabredeceğini düşünürken ben de dört nala koşan kalbimi durduramıyorum. ;) 

Dualarınızı ve güzel dileklerinizi bekliyoruz! 

1 yorum:

love and smile dedi ki...

Az önce okudum Ayşe Arman' ı. işyerinde zor tuttum kendimi zırlamamak için. Allahım Gizem' e yardımcı olsun. Umarım ilgililer yardım ederler. Ne diyeceğimi bilemedim.. :(
Gizem kendiyle gurur duymalı. Çok güçlü akıllı bir kız. Hayal kurmaya devam etsin nolur. Kul kurar kader güler diye bir laf var ya .. Kuralım, isteyelim, dileyelim, dua edelim.
Ayşe Arman destek olduysa eminim iyi birşeyler olacaktır. Güzel haberlerini bekliyrouz.
Gizem in anne babasına da sevgilerimi saygılaırmı gönderiyorum.Oğlum daha 16 aylık şükrü hiç hastalanmadı minicik öksürse ayy oluyorum içim kötü oluyor ..siz evladınıza neler hissediiyorsunuz düşünemiyorum bile.. Allah yardımcınız olsun sabır versin ve tez zamanda yüzünüz gülsün ailecek diliyorum...
üzüntüden saçmalamışsam affedin....