6 Mart 2013

Gizemli Röportaj Yayında! ;)

http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=22747389




Gizem Cünüş'ü tanıdığım için çok duygulu ve gurur doluyum... 

Onu tanıyınca sanki ben küçükmüşüm de Gizem büyükmüş gibi... 

Ben yokmuşum da o varmış gibi hissettim...

Onun cesareti benim korkularımı unutturdu! Her sabah kalkarken onun varlığı beni daha güçlü kıldı... 

O, hastalığını ve yaşadıklarını esprilerle anlatabilecek kadar güçlüyken benim kötü bir söz, yaşanmayan bir aşk hikayesi, küçük üzüntüler karşısında takındığım tavırdan utandım... 

Bakanlık onun yanında... Şimdi sıra bizde... El birliğiyle bu işi hayırlara çıkarmak için dualarla ve iyi dileklerle ilerleyeceğiz... Ve onu sağlığına kavuşturacağız inşallah... 

Bu yolda bizimle olan herkese ve röportaj yayınlandığından beri desteğini esirgemeyen sizlere çok teşekkürler... 

Biz siz yok! Hepimiz biriz aslında... Ve el ele ilerleyeceğiz! 


Hiç yorum yok: