26 Ocak 2013

Beyaz Çay ve Ben! :)

Bilgisayar başında sürekli oturdukça ve kahve içtikçe 1 ay sonunda alt tarafınızda bir genişleme hissediyorsunuz. Bir anda soğuk terler döküyor, Allah'ım yoksa şişmanlıyor muyum diyerek ortada dolaşıyorsunuz! :) 

İşte tam o sırada çok sevdiğim, caaaanım diyetisyenim, dostum, biricik pıtırcığım Serap Tolaz'dan mesaj geliyor. "Nerdesiiin seeeen?". 

Allah'ım bu kız kesin vücuduma çip taktı, hissediyorum! Ben kilo aldığım an alarm çalıyor ve beni arıyor!:) 

Mesajına gayet kendime güvenli bir cevap yazdım: "Serapcııııım her şey gayet yolunda, ben çok iyiyim, hatta kilo veriyorum!" diye... Tabii ki inanmadı! :) 


"Beyaz Çay İiiiiiiç Bari!" diye cevap geldi. 

Ben de o günden beri beyaz çay içiyorum korkudan!:) Ve her zamanki gibi bana yararlı gelen bir ürünü sizinle paylaşmak istiyorum sevgili takipçilerim! ;) 


İşte Faydaları: 

  • Kuvvetli Bir Antioksidandır.
  • Zayıflamaya Yardımcı Olur. 
  • Virüsleri Öldürür. 
  • Bağışıklık Sistemini Güçlendirir.
  • Kanserden Korur.
  • Kemikleri Güçlendirir.
  • Cildi Güzelleştirir. 

İçelim, Güzelleşelim! :) 



Hiç yorum yok: