4 Ocak 2013

TÜRKİYE’NİN EN BÜYÜK ONLINE MUCEVHER MAĞAZASI “TEKTAS.COM” AÇILDI!


Her şey aşkla başlar hayatta... Önce görürsünüz beğenirsiniz, sonra hoşlanırsınız dokunursunuz ve sizin olması için çabalarsınız.  Mücevhere duyulan aşk da böyledir, somuttur. Ve kadınlar için çok özeldir. Her mücevherin bir hikayesi vardır bizde.  Hepsiyle duygusal bir bağımız olur. 
Tam da bu yüzden yeni açılan bu siteye bayıldım sevgili takipçilerim... Her şeyin internet ortamında alınıp satılmaya başlandığı bir çağdayken, Gülaylar yine müthiş bir ilke imza attı. 
Türkiye'nin en büyük online kuyumculuk mağazası Tektas.com geçen hafta bir basın toplantısıyla duyuruldu! 


Türkiye’nin en büyük kuyumculuk gruplarından Gülaylar ve dünyanın en büyük pırlanta üreticilerinden Belçikalı SRK ortaklığında açılmış site. Binlerce mücevher çeşidine ev sahipliği yapan sitede, ziyaretçiler kendi mücevherlerini de tasarlayabiliyor.


İnternet sitesinde günlerdir uzun uzun zaman geçiriyorum. O kadar eğlenceli ki... Tektaşlarınızın montürünü bile tasarlayabiliyorsunuz... 

İşte sizin için seçtiklerim: 














http://www.tektas.com/ 


1 yorum:

Nihan KAYATÜRK dedi ki...

yazınız gerçekten çok işime yaradı. siteyi inceledim çok da beğendim hatta Gülaylar'ın bir kaç modeline rastlayınca şaşırdım da.. ama güvenilir olup olmadığına bir türlü karar verememiştim. Yazı bilgilendirici. Ve site hakkında yorum görmek de içimi rahatlattı.