20 Mayıs 2013

Diyetin Yolları Taştan, Sen Çıkardın Beni Baştan! :)



Kış ayları boyunca benim gibi ağustos böceği misali yan gelip yatan bir insansanız, etekleriniz tutuşmaya başlamıştır! :) 

Hayatım boyunca hiçbir zaman kışın kilo veremedim... Yaz gelince kalbim daha bir hızlı çarpmaya başlar, güneş içimi yakarken bu etkiyle metabolizmam da hızlanır! :) 

O yüzden ben yazın çok iyi kilo veririm ayıptır söylemesi... 

Bugün de bu düşünceyle diyetisyenim Serap Tolaz'a gittim. Ve kendisinin kalkık kaşları, 'neredesin sen' bakışlarıyla mücadele ederek bir söz verdim! :) Yine başardı... Oradan çıkarken öyle hırslı, öyle azimli, öyle Victoria's Secret mankeni havasında çıktım ki geri dönüşümün muhteşem olacağını biliyordum! :) 

Bugünden itibaren diyetteyim dostlar... Bu demek oluyor ki, 1 ay kadar beynime fazla oksijen gitmeyecek, sevgiye daha çok ihtiyacım olacak ve bazı şeyleri anlamakta zorlanacağım! :) 

Neyse ki sevgili Serap'cım her akşam bir top dondurma verdi de yüzüme gülücük yerleştirdi! 

Hedefim var... Heyecanlıyım! 1 Ayda 4 kilo verip, haziran sonunda mutlulukla dans edeceğim! :)

Ben bu kadar gaza gelmişken, arkamdan gelen gelsin... Destek olalım, hareket başlatalım... Haydi ağustos böcekleri, haziran sonuna kadar zayıflayalım! :) Sonra uzanalım kumsala, denizin gel gitleri eşliğinde kalbimizi dinleyelim!;)

                                                          Curcu =) 


Hiç yorum yok: