30 Mayıs 2013

Bir Röportajın Anatomisi! ;)

Rockefeller Center ;)

New York'tan röportaj onay haberi geldiği zaman zıpladığımı ve çığlık attığımı hatırlıyorum. (Buna Mana Gülan şahittir! :))

Çarşamba sabahı... Çok soğuk ama güneşli bir New York sabahında uyandım güne! Doktor Oz Show'un başlangıç saatinden 1 saat önce yani saat 14.00'a kadar orada olmam gerekiyordu. Ama o zamana kadar ne yapacaktım... Heyecanımın üstesinden tek başıma nasıl gelecektim! :)


Ne mi yaptım?


Eşofmanlarımı giyindim, başıma ponponlu beremi geçirdim, ellerimde eldivenlerim ve kulağımda i-pod'um bangır bangır Türkçe pop şarkılar eşliğinde yürümeye başladım New York'un sokaklarında... Soğuk havanın ve müziğin etkisiyle kendimi dünyanın en güçlü insanı hissettim... Sonra ayağım takılıp düşme tehlikesi atlatınca hatırladım aslında bir hiç olduğumu hepler içinde... ;)


Eve dönüp şov için giyinip Rockefeller Center'a doğru yürümeye başladım. Tim Sullivan beni kapıdan aldırdı ve  birden kendimi stüdyoda buldum. Şaşkın bir şekilde en öne oturdum. Yanımda oturan Amerikalı kadınlar, şovdan sonra Mehmet Öz röportajı için orada kalacağımı öğrendiklerinde çıldırdılar! 

'N'olur biz de kalalım, bizi akrabanız olarak tanıt, n'olur' demeye başladılar... İşte o an anladım! Doktor Mehmet Öz'ün kim olduğunu, başarısının büyüklüğünü! Ve ben onunla röportaj yapacaktım! Bu heyecanla birden fenalaşıp bayıldım... Bütün kameralar bana döndü ve şovun ismi 'Tükenmişlik Sendromu' olarak değiştirildi! Şaka şaka! :) 

Şov muhteşemdi... Çıkışta Mehmet Bey'e çok sevdiği ve Amerika'da zor bulduğu fındıkları takdim ettim. Gözleri ışıldadı, nereden bildiiiin dercesine yüzüme baktı. Gülümsedim, 'Mana abla söyledi' dedim. Ve sarılarak ağlaştık. Tamam son cümle de şaka :)


Hayatımın en güzel anlarını yaşadığım, hızına aşık olduğum, uzun süre görmeyince hasretiyle yandığım şehir New York her zamanki, gibi müthişti... Geçen sene bu zamanlar kararını verdiğim bu blogu açarak ne kadar doğru bir karar verdiğimi düşünüp şükrettim... Sizleri tanımak, varlığınızı yanımda hissetmek inanılmazdı! Sizi seviyorum!


Ben hep yazacağım, röportajlar yapacağım, siz buradaysanız ben de hep burada olacağım! 


Sevgilerimle,


Burcu Çeşit =) 

Hiç yorum yok: