22 Temmuz 2013

EYVAH APTALLAŞIYORUM! =)



Sıcak havalar, tatile gidememenin vermiş olduğu iç sıkkınlığı, ramazan ve uykusuzluk... Hepsi birleşince içimdeki "aptal burcu" dışarı çıkıyor. Akıllı olan tarafım uyuşmuş bir şekilde kendini geri çekiyor. 

Neler mi yapıyorum?

Birincisi söylenen şeyleri bir seferde anlamıyorum! :) 

Arabanın anahtarını arabada unutup arabadan inip uzun süre yürüyorum. Sonra diyorum ki aaaaaaaa ben bir şey unuttum! :) Geri dönüp anahtarı alırken kendime saydırıyorum. 

Bitmedi! Daha da kötüsü var! Arabadan iniyorum, içeride bir şey unuttuğumu fark ediyorum, güneş tepemde ofise doğru yürürken geri dönüyorum... Arabaya bir metre kala hatırlıyorum ki aslında unuttuğumu düşündüğüm şey çantamda! :) 

He bir de bu süre zarfında kredi kartımı da kaybettim! :)

Ama sanırım dün yoğun uğraşlar sonucu aptal Burcu'yu öldürdüm! :) Yakında küllerimden doğarım inşallah merak etmeyin! ;) 

Bir de tatile gittim mi! Denizin dalgalarıyla yarışırken, güneşin sarısı saçlarıma vururken fonda çalan şarkıyla bir kendimi bir de beni geride bıraktım mı tamamdır! ;) 

Kısaca kendimden bilgi veriyim istedim! :) 

Sevgilerimle,

Burcu Çeşit. 






Hiç yorum yok: