22 Ağustos 2013

Diyete Dönüş! ;)

Merve Gülay'a Bu Güzel Resim İçin Teşekkür Ederim! ;)



Tatil, deniz, güneş, yüzmek, yemek derken insan kendini metabolizması hızlı çalışan insanlar gibi hissediyor... Yedikçe kilo alınmıyor, yanaklara renk geliyor, estetik ameliyat yaptırmış gibi gençleşip güzelleşiyor insan... 

Gerçekleri söylemek gerekirse, ben hiç bir tatilimde bu kadar çok yemedim! :) Bir yaz gecesi rüyası tarzında saat 12.30'da yediğim bir waffle var ki sormayın gitsin! 

Sabah karbonhidrat, akşam karbonhidrat, arada çikolatalar, dondurmalar, bunlar yetmezmiş gibi bir de bol bol meyve... 10 günde aldığım 1.5 kilo karşısında aynada kendimi öpesim geldi... Allah yüzüme baktı da oradan obez olarak dönmedim! :) 

Buraya gelince, kendimi kutlamayı bırakıp yapmam gerekenlere konsantre olmaya başladım... Bunlardan biri de devlet meselesi olan aylardır vermeyi düşündüğüm 4 kilo=4000 gram :) 

Hemencecik soluğu Diyetisyenim Serap Tolaz'ın yanında aldım tatil dönüşü... İnsan kötü şeyler duymaktan korkunca çenesi düşer ya... Başladım konuşmaya... ;)

"Kafamı karıştırma" dercesine bakış attı ve diyet listemi yazmaya başladı... =) 

Sabah: Kepekli ekmekli tost+ Yarım maydonoz (içine limon)

Öğle: Sebze Yemeği + Yoğurt

İkindi: 1 Activia Yoğurt

Akşam: Protein+ Salata veya Sebze

Gece: Şeftali

Su: Bir Sürahi Suyun İçine Limon Dilimleri
Nane Yaprakları eşliğinde içtiğimiz su tokluk hissi veriyormuş... 

Not: Bu diyeti sizlerle paylaşmamın nedeni ben acı çekerken bana destek olmak isteyenleriniz olursa beraber yapabilmek için ;) 

Diyete Dönüş! Ekime kadar var mısınız? ;) 

Hiç yorum yok: