5 Eylül 2013

Oynadık Şıkıdım Şıkıdım ;)




Tarkan her sene özlemle beklediğimiz muhteşem star... İçimizdeki özneyle yüklemi bütünlediğimiz; tüm senenin muhasebesini yaptığımız konser!

Ve sayesinde yeni sezona dipçik gibi başladığımız o gece! ;)

"Firuze"yle başladığı konseri, yavaş yavaş ritmini artırdığı şarkılarla devam etti...."Kudurmaya Hazır mıyız?" diye sorunca çığlık çığlığa cevap veren küçücük çocukları görünce "Budur!" dedim...



Yalvarmak mı gerekiyor? Diz çökmek mi gerekiyor? diye sordu...

"Gel gel gel güzelim" diye ekledi... 

Ses, ışık, performans, şarkılar eşliğinde bir rüya aleminde gibi ayakta dans ettik durduk! 

"Azı karar çoğu zarar diyenler niye çok alırlar, hep az verirler?" diye sordu...

"Akla ikna olup aşkı üzenler, sanma bizden daha mutlu gezerler" diye ekledi...

Duygulandık, düşündük, yüreğimizi akıttık ve oturduğumuz yerde sallandık durduk! 

Onu eleştirenlerin aksine, ben Tarkan'ın doldurduğu her yaşında sahne performansının daha da iyileştiğine inanıyorum. Sahip olduğu sevgiye karşı o kadar mütevazı bir duruşu var ki... İşte bu insanı daha çok etkiliyor!

Konser bitiminde insan üzülür mü... Çevremdeki herkes zamanı geri almaya hazırdı! ;) 

Her konserde olduğu gibi "Tarkaaaaan" diye bağırmaya başladığımda, bu senenin de süper geçeceğine emin oldum! =) 


Seni Seviyoruz Tarkan! Arayı çok açma! ;) 




1 yorum:

Gulsen dedi ki...

Daha iyisi yok Burcu'cuğum :) güzel post olmuş teşekkürler ...