9 Eylül 2013

Siren Ertan İstanbul Tatil Koleksiyonu İndirimde! Kaçırmayın!


Siren Ertan denildi mi benim için akan sular durur... O benim için bir abladan öte! Bana en başından beri inanan, içi dışı bir, sevgi dolu güzel sarışın! 


İkimiz de gün içinde çok dolu olduğumuz için (çok çalışkanız!=)) geçen gün spontane bir şekilde kahve içmek için randevulaştık. İş yerinden dışarı çıkıp Nişantaşı sokaklarında eteğimle yürümeye başladığımda fark ettim üzerimdeki eteğin onun koleksiyonundan olduğunu! :) 
Atölyesinin kapısına geldiğimde aradım, "gelsene Burcu'cum" diyerek yukarı çağırdı. Kapı açılınca fark ettim ki eteğimin pantolon versiyonu da Siren ablanın üzerinde duruyor! Kahkahalar içinde resim çekindik bir de o halimizi belgelemek için... ;) 


Bunları neden anlattım? :) 

Çünkü bir müjdem vaaar! Siren Ertan yoğun istek üzerine Siren Ertan İstanbul Tatil Koleksiyonu sezon sonu indirimine giriyooor! 10-20 eylül tarihleri arasında %80'e varan indirimler bizleri bekliyoor! 

Showroom tel: 0212-234-23-31 

Kaçırmayalım! ;) 


Hiç yorum yok: