19 Eylül 2013

Hayatımı değiştiren güçlü kız: Gizem!


Gizem'im benim! Yaklaşık bir sene önce, daha blogumun doğru düzgün takipçisi yokken "sesimi duyurur musun Burcu abla" tweetiyle dünyama giren küçük ama dağlar kadar yüreği olan şeker kız!

Ben sana hiçbir şey yapmadım, ama sen öyle güçlüydün ki...Sen bana çok şey yaptın...O röportajla birlikte hayatıma girişin dün gibi... Her gün attığın mesajlar, sevgi dolu tweetlerinle hayatımı değiştirdin!

Küçücük şeylere sıkılan gönlüm, seni tanıdıkça sıkıntıların küçüklüğünü Allah'ın büyüklüğünü yeniden keşfetti...

Her şeye rağmen, yüzündeki gülümsemeyle öyle dik duruyordun ki... Ruhumun kamburluğundan utandım... Dikleştim!

Dün, nakil haberi çıkınca... Ben benden geçtim sanki! Sana koşup geldim... 

Yatakta kıvrılmış yatarken, yine bana güç veren sen oldun... İşte o anda anladım, bu ameliyatı da yeneceğini, ezip geçeceğini! 

Allah senin yanında be küçüğüm... Sen O'nunla öyle güçlüsün ki...

Seni seviyoruuum!




Sevgili takipçilerim;

Gizem dün nakil ameliyatı oldu. Veee ameliyat çook başarılı geçti! ;) 

Şükürler olsun...

Şimdi yoğun bakımda... Bugüne kadar Gizem'le beraber gönülden gönüle ettiğimiz dualarımız kabul oldu... 

Bundan sonrası için de dualara devam! ;)

Göstermiş olduğunuz güzel, içten, sevgi dolu ilgi için, Gizem ve kendim adına çok teşekkür ederim. 

Burcu Çeşit.

Hiç yorum yok: