1 Ekim 2013

Şeyda Coşkun Mahalle Sohbetleri'nde!


Ayşe'nin yemememiz gerektiği şeyleri dinlerken yüzünün aldığı hal ağlamaklıydı! :) Ben pilav severim diyip durdu! :) 

 Bu yazıyı yazarken elimde City'sde yeni açılan Choco keyf'in muhteşem çikolata şelalesi durmakta... Bir yanım ona bakarken, bir yanım da Şeyda Coşkun'un Mahalle Sohbetleri'nde hepimize anlattığı zayıflama sırlarını düşünüyor! =) 



Ayşe Arman ile Mahalle Sohbetleri tüm hızıyla devam ediyor. Bu ayın konuğu yaşam koçu Şeyda Coşkun'du! Son zamanlarda Gülben Ergen'e ve Hacı Sabancı'ya verdirdiği kilolarla adından sıkça söz ettiren Coşkun, sohbet sırasında oldukça önemli bilgiler verdi... 


Bu bir tercih meselesi diyor Şeyda Coşkun. Ya fit olmak ister insan ve dışarı çıkarken üzerine ne isterse giyip çıkabilir. Ya da her gideceği yerde acaba şuram nasıl durur, şu kıyafet yakışır mı diyerek kendisine güveni azalır. 

İşte sohbetten bir bölüm: 

"Şu anda 15 hastam var. Sayı 20 olunca bende dükkan kapanır. Çünkü onlarla yürüyüş yapıyorum ve her birine özel hazırladığımız yemekleri şoförle evlerine gönderiyorum. 8-9 ay boyunca yaklaşık 1000 hastaya ulaştık. Bu rakam beni çok mutlu ve doğru yolda olduğumu hissettiriyor." 


"Gülben Hanım çok yemiyordu sadece doğru beslenme şeklini ona göstermem gerekti. Fakat onu rutin hayatından alarak günde 8 kilometre yürütmek büyük bir olaydı. Onunla tüm gün yazışarak beslenmesi hakkında konuşuyorduk. Gülşen ise tam bir asker gibiydi. Dediğimden hiç şaşmadı. Hadise şimdi biraz kilo aldı ve tam istediği formu yakaladı."


"Çikolatalı ekmek, kızartma gibi yiyecekleri yemem. Baklavayı bile kendim yaparım. Yulaf, soya sütü ve yeşil elmadan yapılan bonbonlar benim en lezzetli tatlımdır."


Mahalle Sohbetleri her ay gerçekleşiyor! Bir sonrakinde görüşmek üzere! ;) 

Hiç yorum yok: