3 Mart 2014

86. Oscar Ödül Töreni Kırmızı Halı... ;)

Gündemin yoğunluğu, yaşananlar hepimizin içini sıkmışken imdadımıza Oscar Ödül Töreni yetişecek diye umutlandım. Ayıcıklı pijamalarımı giydim, kahvemi yaptım ve geçtim televizyon başına. Türkiye'de bir tek Digitürk 1. kanalda verildiğini öğrenince şaşırdım. Bastım kumandaya ve kırmızı halıyı beklemeye başladım!

Osmantan Erkır'ı ve Ece Sükan'ı karşımda görünce önce çok mutlu oldum! Ama kırmızı halıda ünlüler görünene kadar o kadar sıkıcı konuştular ki içimi baydılar... Yarı İngilizce yarı Türkçe konuşmalara da sinir olduğum için sonunda dayanamadım ve yabancı kanallardan birini açtım! :) 

Sizler için uykusuzluktan ölsem de bu toz pembe dünyanın kapılarını araladım...! :) 

Sunucu Ellen Degeneres, müthiş bir performans sergiledi... Jennifer Lawrence bu sefer de kırmızı halıda düştü. Brangelina çifti yine göz kamaştırdı!
Vee asıl konumuza gelelim... 
Bakın kırmızı halıda kim ne giymiş! 

Kate Hudson-Versace
Bu elbiseye de duruşuna da bayıldım! 1 numaram...

Lupita Nyong'o- Giorgio Armani
Bebe mavisi rengi yazı hatırlattı! Ve başka kimsede bu kadar güzel kendini gösteremezdi... Elbise de içindeki de çok sempatik! 

Jennifer Lawrence-Dior Couture
Bu kızcağızda bir nazar mı var nedir? :) Kurşun mu döktürse, nazar boncuğu mu taksa bilemedim... Kırmızı halıda yine düştü! :) Neyse ki, sempatik... Kahkahalar eşliğinde doğruldu. Jennifercığımın nar çiçeği elbisesini çok sevdim... Saçı ve makyajıyla bütünlemiş elbiseyi! Renk de çok iddialı... Kırmızı nazar çeker! Tamam sustum heheh:) 
Angelina Jolie-Elie Saab, Brad Pitt-Tom Ford
Rüya çift... Jennifer Aniston'ın bedduasından iflah olmazlar diyorduk ama bu çift sağlam çıktı! :) Çok şekerler... Ama ilk defa Angelina Jolie'nin elbisesini beğenmedim. Göğüslerde bir büyüklük söz konusu, o bölge bi garip duruyor... Ama yine de canlarım onlar benim, aramızı kimse bozamaz! :) 


Amy Adams-Gucci
Bu elbisenin rengi de modeli de güzel ama bence kırmızı halıda sönük kaldı... 
Anne Hathaway- Gucci
Olmamış! Yaşlı kadın gibi...


Matthew Mcconaughey&Camilla Alves- Dolce Gabbana
İkisi de harikaydı! Asil, zarif ve aşk dolu...
Sandra Bullock-Alexander Mcqueen
Kolye mi gerekirdi bilmiyorum, bir eksiklik var...


Leonardo di Caprio- Armani
Oscar'ı alamayacağını bilseydi yine böyle poz verir miydi acep! :)
Julia Roberts- Givenchy Haute Couture
Güzel gülüşlü kadın... İddialı değil ama alımlı!


Jared Leto-Saint Lauren
Jared Leto'ya 'ne ayaksın sen' diyesim var :) Saçları benimkilerden güzel olan erkeklere sinir oluyorum!:)
Charlize Theron- Dior
Tanrı kadını yaratmış... :)


Penelope Cruz-Giambattista Valli
En kötü, en sönük... Bu tek omuz ve Yunan Tanrıçası modası eskide kalmadı mı? Modayı takip etmeyen ben bile biliyorum Penelope! :)
Bradley Cooper-Tom Ford


Jennifer Garner-Oscar de la Renta
Bayıldım elbiseye... Oscar de la Renta modada ilahsın!
Emma Watson-Vera Wang
Hayri Pıtır nerede diye sorasım geliyor bu kızı gördüğümde... Çok hoş ve zarif olmuş!=)


Lady Gaga
Demek ki arada düzgün de giyinilebiliyormuş be Gaga... :)
Cate Blanchett-Giorgio Armani
Ne giyse yakışan asil kadın... Çok hoş!
Bir de ortaya karışık yaptım...
İşte Curcu'nun en şıkları: 


 Oscar'ın en güzel çiftleri: 

 Ve gecenin en bombası, şov esnasında Samsung marka telefon reklamı yapan Ellen bir anda seyircilerin arasına karışıp, 'selfie' çekiyor! İşte o anlar; 

Ve 2 milyonu aşkın paylaşımla rekor kıran gecenin en doğal ve en eğlenceli fotoğrafı: 

Oscar sonrası partilerde kimler vardı? Beni takip etmeye devam edin! :) Ve lütfen onlar kalabalık selfie çekti diye aynısını yapmaya çalışan arkadaşlarımızı durduralım! :) 

1 yorum:

Gulsen dedi ki...

Sandra Bullock lacileri bana yollasın :)