2 Haziran 2014

Burcu'dan Mektup Var! :)

"2 senedir hiç hasta olmadım... En ağır virüsler bile bedenime teğet geçti..." diye konuşa konuşa en sonunda kendimi hasta ettim! :) 
Geçen akşam sağ tarafımdan gelen yoğun klimayı fark etmeyince ertesi gün şifayı kapmış olarak uyandım... 
Ve hasta olduğum gerçeğini reddettiğimden, hiç evde oturmadım! :) 
Sesim kısıldıkça kısıldı...Sanırım 'Do Majör'den falan konuşuyorum... Öyle kalın, öyle anlaşılmaz... :)
Buna rağmen sabah kalktım, vitaminleri yüklendim ve geldim işe... Şu anda çok iyi sayılmam ama başladığım antibiyotik psikolojik olarak beni kendime getirdi... :) Billur sesimle şarkı söyleyemesem de enerjik bir halde ortada dolaşabiliyorum! :)
Bundan dolayı konser programı bile yapabiliyorum size... :) 
Harbiye Açıkhava'da bu yaz müthiş konserler var... Ben şimdiden seçtim gideceklerimi, siz de bakın ve kendinizi ödüllendirin! ;) 


Sevgilerimle, 
Curcu!:) 

Hiç yorum yok: