22 Eylül 2014

Ege'ye Mektup... ;)

Üniversitede yurt odasında kocaman gülümsemesiyle hayatıma giren dostum... 
Yıllar geçtikçe sağlamlaşan, sevgi dolu bir kardeşlik...
Şimdi karnı burnunda bir şekilde ortada dolaşırken sen, tüm o seneler gözümün önünden bir bir geçiyor...
Düğününde çok ağlamıştım ya görüşmelerimiz azalır da seni çok özlersem diye...
Ama hiç kurtulamadın benden! ;)
Kalp kırıklıklarımda parçaları yerden alıp bir bir yapıştırdın sen...
Sen varken arkamda, daha bir güçlü oldum ben...
Telefonun öbür ucunda o şeker sesin beni hep ayağa kaldırdı...
Çocuktum, büyüttün...
Ve şimdi...
En iyi yaptığın işte profesyonelliğe adım atıyorsun...
Hepimizin annesi gibiyken, bir miniğin gerçek annesi olacaksın! 
Bir akşam, Gözde'mizin doğum günü sırasında kulağımıza eğilip... "Kızlar ben hamileyim" dediğinde nasıl çığlık attıysa yüreğim... Şimdi de öyle mutlu, öyle heyecanlı!
Sevgili Ege...
Belki bir gün büyür de okursun bu satırları!
Harika bir anne ve babanın çocuğu olarak geliyorsun bu dünyaya... Sen çok özel bir aşkın meyvesisin...
Anneannen, babaannen, dedelerin, dayın, amcan yani ailen... Bu dünyada görebileceğin en sevgi dolu insanlar...
Bir de biz teyzelerin... Dört gözle bekliyoruz seni! 
Seni iyiliklerle donatmaya hazırız minik! 
Seni seviyoruz...
Teyzen Curcu ;)

Hiç yorum yok: