2 Ekim 2014

Diyet Günlüğüm ;)

Heyoooo! :)
Geçen hafta bugün Diyetisyenim Serap Tolaz'ın Nişantaşı'ndaki ofisine sadece kahve içmeye ve onun doğum gününü kutlamaya gitmiştim... Ama beni zorla ve hileyle tartının üzerine çıkardı! :) Veee şoka girdim... Tartı evdeki tartıdan 5 kilo fazla gösteriyordu! :) O şokla önce gülme krizine girdim ve sonra Serap ne söylerse yapmaya karar verdim!
Ve yaptım!
Tam bir hafta dişimi sıktım... Kahveyi ve karbonhidratı kestim! Her gün 3 litre su ve 3 bardak bitkisel çay içtim...
Bugün yani tam bir hafta sonra kontrole gittiğimde tartıdan mutluluk çığlıklarıyla indim... 
Sevgili panpalarım, tam 3 kilo vermişim hem de 2.3 kilo yağdan gitmiş! Kilolarımla vedalaşıp danslar eşliğinde Serap'a sarıldım...Serap, insanı gaza getirir, asla yarı yolda bırakmaz ve çok iyi kilo verdirir! ;) 
Peki nasıl verdim? İşte 1 günde yediklerim:
Sabah: 2 yumurtalı omlet
Ara: 3 kuru kayısı
Öğlen: Protein+Salata 
Ara: Müslili Activia 
Akşam: Protein+Salata
Gece: 20 badem+ 1 laktozsuz süt 

Haydi siz de gaza gelin, yürüyün, koşun... Karbonhidratı azaltıp bol hareketle bu ağırlıklardan kurtulalım! Sabahları daha dinç uyanalım! ;)

Var mısınız?