16 Nisan 2014

Burcu'dan Mektup Var! :)


Bu aralar sizi biraz ihmal ettiğimin farkındayım... 
Bloga sık sık yazamadım ama harika röportajlar yaptım. Ve şu anda beni en çıldırtan ama aynı zamanda en heyecanlandıran evredeyim: Röportaj çözümlüyorum! :) 
Nihan Peker ile modaya dair her şeyi konuştum!
Çiçek Dilligil ile ilgili merak ettiğiniz her şeyi ve Afife Jale Ödülleri'ni sordum! 
Vee rengarenk kadın Günseli Kato'nun filmlere taş çıkartacak hikayesini sizler için öğrendim...!
Bir de aradım Diyetisyen Serap Tolaz'ı, ondan sizler için (tamam kendim için de:) detoks yazısı istedim... Sağ olsun kırmadı ve bu vesileyle kendisinden de randevu aldım!:) Yazın gelmesiyle hepimizde bir korku başladı tabii... Eğer kendimize güvenmezsek sarınır havluya otururuz plajda Pucca gibi! :) 
Neyse şimdi havalar iyice güzelleşti ya ağustos böceği misali geç kalsak da atalım kendimizi Bebek sahiline yürüyelim bol bol! :) 

Sevgilerimle,
Curcu =) 



Hiç yorum yok: