7 Nisan 2014

Tanem Sivar Röportajım Karşınızda!

İstanbul aşığı bir kız düşünün... İstanbul'a ait kitap koleksiyonu olan, bıcır bıcır bir kız! Hayallerinin peşinden giden, kendi kanatlarıyla uçan bu kız şimdi kendi gibi İstanbul aşıklarını ekrana kilitleyecek bir program yapıyor... 'İki kahve Arası' Tanem Sivar ile görüştüm ve sizler için sordum! ;) 





Tanem Sivar kimdir? 
Hayallerinin peşinden giden ve mutlu olmak için yaşayan biri... 

Nasıl bir ailede büyüdünüz?
Annemle babam boşandığında 6 yaşındaydım. Buna rağmen, kız kardeşim ve ben çok sıcak, herkesin birbirine saygı duyduğu, hayallerini desteklediği renkli bir ailede büyüdük... 

Anneniz nasıl bir kadın?
Nasıl mutluysak öyle yaşamamız gerektiği konusunda bize destek olan harika bir kadın...  

Rol modeliniz?

Annem!

Nereden mezunsunuz?
San Diego State Üniversitesi İletişim fakültesi.

Üniversite bitince Amerika'da kalmayı düşünmediniz mi?
Hayır çünkü okurken aklım ve kalbim hep Istanbul'daydı. O yüzden eğitimim bitince hemen dönme kararı aldım.
                     
Acun Ilıcalı ile tanışmanız nasıl oldu?
İstanbul'a döndükten bir hafta sonra bir aile dostumuz tesadüfi olarak bizi bir araya getirdi.

Onunla çalışmak size ne kattı?
5 yıl boyunca medya-televizyon dünyası ve insanları ile ilgili çok büyük tecrübeler kazandım. İkinci bir üniversite oldu benim için.

Neden televizyonculuğa onunla devam etmediniz?
Hayallerim şekil değiştirmeye başladı ve ben onların peşinden tek başıma gitmeyi denemek istedim! (gülüyor)

Hala iletişim içinde misiniz? Arayıp fikir danışır mısınız?
Elbette!

Sizce Acun Ilıcalı’yı bu kadar başarılı kılan ne?
İşine aşık bir adam. Beraber çalıştığı ekibi çok iyi motive ediyor ve televizyon kadar  televizyon izleyicisinin de şifresini çözmüş biri.

Kendi kanatlarınızla uçarken yaptığınız ilk iş ‘Nedir ne değildir?’ programıydı. Neden ayrıldınız?
Kendime daha yakın bulduğum bir proje ile kariyerime devam etmeye karar verdim.

Söylendiği gibi Burcu Esmersoy’a kırgın mısınız?
Hayır, kırgın olmam için bir neden yok.

‘Bu camiadan dost olmaz!’ lafına katılıyor musunuz?
Hayır çünkü benim çok özel ve güzel dostluklarım var.

Bir de dizi var! Umutsuz Ev Kadınları’nda başarılı bir performans sergilediniz…Oyunculuğunu sevdiniz mi? 
Evet! Çok keyifliydi. Biraz da yorucuydu (gülüyor) ama benim için çok özel bir tecrübe oldu.

Şimdi neler yapıyorsunuz?
Cnn Türk'te ekip arkadaşlarımla birlikte hazırladığımız "İki kahve arası" programını sunuyorum. İstanbul'u İstanbul yapan çok özel insanları ve mekanları ekrana getirmeye çalışıyoruz.



Programın geri dönüşleri nasıl?
Beni çok mutlu eden pozitif geri dönüşler alıyorum. 

Hangi günler ekrana geliyor?
Pazar

İstanbul ile ilgili evinizde bir kitap koleksiyonu olduğunu duydum! Ne zamandan beri biriktiriyorsunuz?
8-9 yıldır...

Ne tür kitaplar?
Tarih ve gezi kitapları.

Kısa kısa:


Hangi burçsunuz?
Yengeç

Özelliklerini taşıyor musunuz?
Hem de nasıl! Hassas, alıngan ve duygusalım.

Fitliğinizi nasıl koruyorsunuz? 
Haftada 2 gün kardiyo bir gün pilates yapıyorum.

Aşk sizin için ne ifade ediyor?
Dünyanın en güzel şeyi!

Aşk size nasıl yansır?
Daha olumlu daha umutlu bir insana dönüşüyorum aşık olunca! 

Bir erkekte size en çok çeken şey ne?
Zekası ve espritüelliği

Dengenizi ne bozar? 
Haksızlık

Hazır cevap mısınız? 
Kavgayı sevmediğim için cevap vermek yerine susarım...

Kaç bedensiniz?
34 – 36 

En sevdiğiniz yemek?
Zeytinyağlılar

İstanbul’da en sevdiğiniz mekan?
Gülhane Parkı

Aşk en güzel hangi şehirde yaşanır?
Aşık olduğun insanın yanında...

En sevmediğiniz insan tipi?
Kibirli insan

En sevmediğiniz huyunuz?
Alınganlığım

Sizi en çok ne kızdırır?
Saygısızlık

10 yıl sonra kendinizi nasıl bir yerde görmek istiyorsunuz?
Sağlıklı, mutlu ve sevdiğim insanlarla beraber sevdiğim işi yaparken... 

Hayattaki mottonuz?
Bu da geçer ya hu!



Hiç yorum yok: