1 Nisan 2014

2014 Yaz Oje Trendleri :)

Bayılıyorum oje sürmeye... Pardon sürdürmeye! Bu konuda yeteneksizliğimin haddi hesabı yok! Çok denedim, çok uğraştım ama sonunda kabullendim benim oje sürme gibi bir yeteneğim yok... Ki, kuaförde sürdürdüğüm ojeyi bile 5 dakika içinde bozmam ile ünlüyüm... Manikürcülerin korkulu rüyasıyım! :) Kasada parayı ödeyip çıktığımı görmeden içleri rahat etmiyor her an yanlarına bozulmuş bir tırnakla gidebilirim... :) Napiyim elim ayağım durmuyor olabilir... 
Bu yüzden ey kendi manikürünü kendisi yapabilen kadın! Önünde saygıyla eğiliyorum! :) 
Küçükken resim derslerinde insanların hepsini çıkık omuzlu çizerdim, hiçbir zaman bir insanın resim notu 5 olmaz mı!Ahh ahh, olmadı... 
Ama piyanoda bi şarkı söyleyin bana 2 dakikada çıkarırım... Ayrıca çok da güzel piyano çalarım! Bir de sesim fena değildir, özellikle banyoda akustik ortamda süper şarkılar icra ederim! :)
Size oje trendlerini yazayım demiştim ama kendimle dalga geçmek daha eğlenceli geldi! :) 
Şimdi konumuza dönelim... Dün baktım Chanel ve Dior müthiş renkler çıkarmış yaz için, bakmak bile biraz içimi açtı, stresli gündemi unutturdu! :) 
İşte sizin için seçtiğim harika renkler: 










Hiç yorum yok: