18 Ağustos 2014

Yaz Bitmeden Mutlaka Gidin...!

Bu saklı cenneti aslında sizlerle paylaşmak istemezdim ve bir tek kendime yar etmek isterdim. Ancak bu blogu açarken yazılı olmayan sözler vermiştim sizinle ilgili... ;) Sizden gizli tutmayacaktım hiçbir şey ... :)
Veee geçen gün öyle bir yer keşfettim ki hayran kaldım! 
Yaz bitmeden Fethiye Ölüdeniz taraflarında bulunan bu muhteşem mekana mutlaka gidilmeli...! Üstelik Dalaman havalimanına da sadece 70 km uzaklıkta...
Tamam şimdi bu kadar konuştuğum şey ne olabilir diye merak içindesiniz biliyorum... Sessizlikte şarkılar söyleyeceğiniz, kalbinizle şiir yazacağınız, denizin tuzunu koklayacağınız bu mekan karşınızda Perdue: 








Nasıl ama? Dediğim kadar var mı? Hadi bu hayata bir daha mı gelicez ya... Zaten her yerde savaşlar, üzüntüler, mutsuzluklar... Daha seneye çıkıp çıkmayacağımız belli değil... Hatta belki yarın belki yarından da yakın... 
Tamam tamam bunalıma girmeyin hemen... Arayın oteli yapın bir rezervasyon... Sadece 12 oda var tesiste, orada buluşalım... ;) 


Not: Pahalı gelirse, daha uygun yerler de paylaşacağım... Sakın bana sinirlenmeyin canlarım!:) 


Sizi seven ve düşünen Burcu'nuz...

Hiç yorum yok: