20 Ağustos 2014

Yeni Bir Mekan: Leman Kültür


Sizler için yepyeni bir mekana gittim... Bağdat Caddesi üzerinde Leman Kültür restoran açmış!
İçeri girdik üç arkadaş oturduk. Yüksek koltuklu bir masayı gösterdikleri için oturduktan sonra kendimi öne çekemedim masadan biraz uzakta kaldım...Kendimi öne ittirişim görülmeye değerdi! :) 
Sonra menü geldi... Aynı Leman Kültür dergisi gibi olan menüde fiyatlar oldukça uygun. Ayıptır söylemesi canım kahvaltılık tarzı bir şeyler istediğinden o bölüme kitlendim ve isteklerimi gelen antipatik garsona sıraladım. 
Bir kaşarlı simit bir de omlet istedim ve yanında çay... Suratıma garip garip bakan 'İlker' adındaki garsonumuz "Sizin için mi?" diye sorup öyle olduğunu öğrenince yüzünü buruşturdu. 
"Bir şey mi oldu?" dedim. 
"Size bu iki şey çok fazla da..." dedi.
Önce masada bulunan tuzluğu kafasında kırdım. Daha sonra tekmelerimle onu yere serdim ve Bezgin Bedri karakterinin saçlarına benzeyen sarı tüylerini yolmaya başladım... 
Aklımdan bunlar geçti ama yapmadım! :) 
"Ona ben karar veririm teşekkürler..." diyerek kendisini mimledim ve servis boyunca ona küstüm! :) hahaha

Yemeklere gelince, gayet lezzetliydi hepsi... Arkadaşlarım da memnun kaldılar... Ama bir mekanda garson negatif olunca yemeklere tükürdü mü diye düşündüğünüzden tam da konsantre olamıyorsunuz hiçbir şeye! :)

Zaten küçüklüğümden beri herkes "az ye" demiş, kalori hesabı sayesinde matematiğim gelişmiş... Bir de başıma garson çıktı! Valla hassas noktalarıma basmayın, bir anda yırtıcı olabilirim sevgili pompişlerim... :) Gerçi çocuk bu ince bedene bunlar fazla da demiş olabilir! Ama kardeşim sana neeeeeeee! 

Zaten millet yok o kötü, yok bu iyi diye hayata karışma meraklısıyken bir de hiç tanımadığım birinden para karşılığı küstahça tavırlar görmeeek! Çok pis döverim...! :)

Diyeceğim şu ki;

-mekan güzel,
-personel kötü,
-yemekler lezzetli,
-menü geniş...

Bezgin Bedri de Mutlu Pompiş'e dönüşürse her şey muhteşem olabilir! :) 

Sevgilerimle, 

Curcu. 





Hiç yorum yok: