26 Ağustos 2014

Emmy Ödülleri Kırmızı Halı Şıkları! ;)

66. Emmy Ödülleri geçtiğimiz gün sahiplerini buldu! 
Drama dalında en iyi dizi 'Breaking Bad' aldı! (İzleyenlerin söylediğine göre biraz uyuşturucu propagandası olsa da dizi çok sürükleyiciymiş! Hoş, artık hangi dizide böyle özendirici öğeler bulunmuyor ki...)
Komedi dalında en iyi dizi ise 'Modern Family' oldu! 
(Ben 'Friends'in üstüne dizi tanımadığım için hala dönüp dolaşıp onu izlediğim için yenilerine vakit bulamıyorum! O yüzden bunu da izlemedim hiç...)
Neyse ödülleri bırakıp kırmızı halıya dönersek eğer en şık hamile olarak Hayden Panettiere karşımıza çıkıyor... Bu kızcağızı 'Heroes' dizinden beri çok seviyorum... O zamanki şirin bakışı hiç değişmedi Hayden'cığımın! ;) Tamam geyik yapmayacağım, sustum! :)

Karşınızda onunla başlayan sizin için seçtiğim 'en şık'larım: 



 Hayden Panettiere in Loreno Sarbu

Heidi Klum in Zac Posen

Julia Roberts in Elie Saab Couture

Matthew Mcconaughey in Dolce&Gabanna-Camila Alves in Zuhair Murad

Sofia Vergana in Roberto Cavalli 

Hiç yorum yok: