24 Kasım 2012

Contemporary Istanbul'u Beraber Gezelim!;)

Contemporary Istanbul'un açılışına büyük bir heyecanla gittim. Nasıl kalabalıktı anlatamam! Türkiye'de sanatseverler gitgide artmakta diye düşünürken, bazı insanların sadece birbirine bakmaya geldiklerini fark edip üzüldüm. Olur böyle vakalar, Burcu yakalar! diyerek geçtim hepsinin yanından, odaklandım resimlere.

Tabii ki arada tanıdık simaları görünce sizler için fotoğraf da çekindim. :)
Bu kıza bayılıyorum! Eda Taşpınar, tüm zerafetiyle tabloları inceliyordu. Bulmuşken röportaj sözümü de aldım!:) 


 Feryal Hanım o gün her zamanki gibi harikaydı!;)




Şimdi sergiye geçelim ve dilerseniz sizler için seçtiklerime bir bakalım ;) 


İnanın ben de korktum!:)


Hayranı olduğum sanatçı Burhan Doğançay ve ben ;)

İşte bir Burhan Doğançay Resmi 


Behzat Ç. ve Ekürisi :)


Bu çok enteresan bir parça. Amerika'nın nasıl kapitalist sistemin parçası olduğunu anlatıyor. 
Contemporary Istanbul için yarın son gün, kaçırmayın!:) Benim daha gezemediğim yerler de var, oraları da siz gezin bana anlatın!;)

Hiç yorum yok: