21 Kasım 2012

YONCA EVCİMİK RÖPORTAJIM - YALLAH SEVGİLİM...;)

O, senelerdir hiç değişmedi. Aynada kimi zaman kendimi tanıyamazken, onu gördüğüm zaman hayata olan inancım arttı. Cıvıl cıvıl, Bandıra bandıra yenecek cinsten bir kadın o... Yonca Evcimik, şimdi süper bir single ile karşımızda. 
Bu güzel kadına mini bir röportaj teklifinde bulundum. Sağ olsun beni kırmadı. Ve işte özlediğimiz Yonca Evcimik... Buyrun: 




Kaç senelik bir aradan sonra sevenlerinizle tekrar buluştunuz?

Aslında uzun bir ara vermişim gibi gözükse de arada keyfim için işler yapmıştım. Ama gerçek anlamda, içime sinerek, ‘Budur!’ dediğim bir çalışma oldu ‘Yallah Sevgilim’

Neden bu kadar ara verdiniz? Özledik!:)

Hayatımdaki öncelik sıralamam yüzünden diyelim. Hayvan hakları için Başbakan ile görüşme talebim kabul edilince, onlar için çalışmalar yapmaya başladım. Başarılı bir proje oldu. Albüm için şarkılarım hazırdı aslında. Çalışmalara başlamak için harekete geçtiğim anda hayvan hakları için toplantılar başlayınca, askıya aldım.

Yallah Sevgilim süper bir şarkı… Hikayesi nedir? Şarkının sizinle buluşması nasıl oldu?

Bir özbek şarkısı aslında. Hakan Eren gelip bana dinlettiğinde, aradığım şarkının bu olduğuna hemen karar verdim. Müziği ve görseli o an kafamda şekillenmeye başlamıştı. Benim eski şarkım ‘Tatlı Kaçık’ tadında biraz. 2012 versiyonu bile diyebiliriz.

Şarkının klibine de bayıldım… Sanırım bir maden ocağında çekilmiş. Çekimler kaç gün sürdü? Konsepti neydi?

Tam bir gün sürdü. Toz toprak rüzgar ve dansçılar şarkıyı ilk dinlediğimde aklıma gelen şeylerdi. Dansın ön planda olduğu bir performans klibi olsun istedim.

Türkiye, dansı Yonca Evcimik sayesinde sevdi. Bandıra Bandıra döneminde dans ederken çekilmiş videolarım var!:) Bir şeylerin öncüsü olmak nasıl bir duygu?

Birçok şeyin öncüsü olduğumu biliyorum. Bu konuda tevazu gösteremeyeceğim. İlk single , ilk dekorlu konser, reklam mantığında çekilen video klip, imaj , kıyafet .. seneler evvel yaptığım işlerin şimdi ilk defa yapılıyormuş gibi lanse edilmesini hınzırca gülerek izliyorum.

Senelerdir hiç değişmeyen bir Yonca Evcimik var karşımızda… Bunu neye borçlusunuz? Spor, beslenme, felsefe?

Anı yaşamak. Aileye bağlılık. Dans. Hayvan sevgisi. Bunların en başında hiç değişmeme nedenim genetik diyebiliriz.

Ve son olarak… Yallah sevgilim ile tabiri caizse ağzımıza bir parmak bal çaldınız. Bunun arkasından bir albüm gelecek mi?

Albüm de gelecek. Onun öncesinde bir single da yapacağım. Her an her şey olabilir. Müzik ihmal edeceğim bir durum olmaktan çıktı artık. Sizi fazla bekletmeyi düşünmüyorum.
Gelin bu güzel şarkıyı beraber dinleyelim!;) 


Not: Sevgili Yonca Evcimik'e bu samimi röportaj için çok teşekkür ederim. En kısa zamanda uzunca bir röportaj yapmayı istediğimi tekrar belirtmek isterim. :) 
  

Hiç yorum yok: