27 Kasım 2012

P.F. CHANG'S AÇILDIIII ! ;)


Etiler Nispetiye Caddesi'nde açılan P.F. Changs'e gidişim takipçim Semin'in mailiyle hızlandı. "Burcuu, hadi git ve yaz, yorumlarını bekliyorum..." diye şeker mi şeker bir mail attı. 

Ben de zaten yemek düşkünü bir insan olarak, kapının girişindeki dev atların arasından havalı havalı yürüyeceğim günün hayalini kuruyordum. :) 

Dünyaca Ünlü P.F.Chang's China Bistro'nun Türkiye'deki ilk restoranı oldukça leziz ve görkemli... İçeri girince güleryüzlü çalışanları tarafından karşılanıp, dolu masaların arasında ilerledik.  Masaya otururken açlıktan midem gurulduyordu!:) 

Arizona Scottsdale'de 1993 yılında kurulan ve dünyada 225'den fazla şubesi bulunan bu zincirin bu kadar başarılı olmasının sebebi mutlaka yemek, ambiyans, servis üçlüsünde gizli... 



Masanızla ilgilenen garson, size çok özel bir sos yapıyor özene bezene. Siz de o sırada menüden ağzınız sulanarak bir şeyler seçmeye çalışıyorsunuz. Size tavsiyem! Kaç kişi olursanız olun, mutlaka yemekleri ortaya isteyin... Çünkü porsiyonlar büyük... Birkaç farklı yemeği tatmak da çok zevkli. ;)

ÖNEMLİ: Rezervasyon alınmıyor. Öğle ve akşam saatlerinde yoğunluktan sizi barda bekletebiliyorlar. Ama hemen sıra geliyor. ;)  Ben beklemek istemiyorum ve sakin saatlerinde gitmek istiyorum derseniz, 16.00-17.30 arasını tavsiye ederim. ;) 


Restoran iki katlı... İşte üst katı! ;)


Burcu'dan Tavsiye: 
P.F.Changs'e giderken aç gidin ki her şeyi doyasıya yiyin.;)
Gelmeden önce bir gün diyet yapın ki yedikleriniz sizi pişman etmesin! ;) 
Amaaan, korkmadan yiyin, sonra Serap Tolaz'ın maydanoz kürünü uygularsınız. ;) İyi ki Yaşamın Tatları var değil mi ama! :) 


Mutlaka Mideye İndirin! :) 
Dynamite Shrimp

MuShu Chicken

Sesame Chicken

Bitmediii! :) 
Başlangıçlardan: Chang's Chicken Lettuce Wrap's 
ve etlerden: Mongolian Beef 

Tavsiyelerim bunlar, ama yedikten sonra biz çok susadık, ertesi gün kilo aldık, Allah seni bildiği gibi yapsın Burcu gibi şeyler duymak istemiyorum. :) 

Kişi başı fiyata gelince, içkisiz 50 TL

Görüşürüz Çin Çan Çon'lar! ;) 

Son bilgi: Restoranda 170 kişi çalışıyor. Hepsinin ellerine sağlık!;) 

                                    





Hiç yorum yok: