17 Kasım 2012

SENİ SEVİYORUM JLO! :)


JLo konseri için üzerimi giyinirken sanki beni görecekmişçesine özenli giyindim. :) Dans etmek için ayaklarıma rahat bir spor ayakkabı geçirdim ve çıktım yola... Yoğun trafikte geçtik karşıya.

Ülker Arena'ya ilk defa gittim. Ve bayıldım! Emeği geçen herkesin ellerine sağlık. Yok böyle güzel bir atmosfer!


Neyse, gelelim konsere! Jennifer Lopez'in sahneye çıkma vaktinin geldiğini anlayınca tüm salon elimizde telefonlarımız resim çekmek için nefeslerimizi tutarak bekledik. Bir Broadway Müzikali havasında başladı konser. Önce dansçılar çıktılar sahneye... İşte o anlar, 


Jennifer tüm güzelliğiyle sahneye çıkınca salondan mutluluk çığlıkları yükseldi. Evet! İtiraf ediyorum! Ben de attım. :)

O Jennifer Lopez, hayallerimin konserinde bir ben ve benim gibi binlerce insan. Her şarkıda öyle bir enerji vardı ki salonda anlatamam... Ses düzeni başta kısık gibi gelse de kulağım mı alıştı bilmem sonradan beğendim. 

Şarkı karışımı muhteşemdi! My Love Don't Cost A Thing, Waiting for Tonight, If you had my love... Hepsini söyledi... O kadar olağanüstü dans, koreografiye rağmen Jennifer Lopez'in sesi bir kere bile kötü çıkmadı... 


Ön taraftaki seyircilerden birinin verdiği çiçekler sanatçıyı çok duygulandırdı. Çiçeklerin üzerinde ikizlerin resimleri vardı. İşin enteresan tarafı bir baktım ben de ağlamaklı olmuşum duygusallığım sağ olsun! :) 

İkizleri ve kendisinin videosunun gösterildiği şarkı da oldukça sempatikti.



Bir ara seyirciye mikrofon uzattı. Onlar da Jennifer'a "Seni seviyorum"u öğrettiler. Jennifer tüm salona döndü, ve "Seni seviyorum" dedi... İşte o anda hepimizden büyük bir alkış koptu... Jennifer tüylerim diken diken oldu dercesine kollarını gösterdi. Nasıl bir enerjiyse, tüm salon, hepimiz etkilendik... Sevgi böyle bir şey !;) 



Uzun lafın kısası, Jennifer gerçekten muhteşemdi. Başarı kolay elde edilmiyor gösterdi. Çok çalıştığı o kadar belli ki... Hele o karın kasları... Sevgili dostlar, öyle popomuz olsun ama öyle de karın kasımız olsun bir zahmet! :) 

Yine gel Jenny, hep gel! :) Seni Seviyoruz! ;) 




Not: Bu aradaa... Konser başlamadan önce yan locadan sarışın bir kadın bana selam verdi. Ben de selam verdim. Başımı çevirdiğim an "tring" diye jeton düştü... Bizimkilere döndüm "Ajda Pekkaaaaan burda, selamlaştık" dedim!:) Yanlış anlamayın, tanışmıyoruz... Ama onunla selamlaşmak bile güzeldi, darısı röportaja ;) 




1 yorum:

S dedi ki...

Cok guzel bir konser olmuşa benziyor gitmedigime pisman oldum ... Cok hoş bir dille anlatilmis tebrikler